Hallo Allemaal,
tijdje ff weg geweest,was eventjes aan het beseffen dat ik echt zwanger ben!Het is de eerste dus alles is even nieuw!
Van de week lag ik lekker s’nachts te slapen en rekte me uit,en kreeg toch een steek!!! ik werd er wakker van en schrok…net onder je borsten waar je ribben verder gaan…Ik de volgende dag een super beurs gevoel,en de verlos gebeld…die vertelde me gelukkig dat alles aan het rekken s voor de placenta etc en die rekken me spieren etc op,en als ik dan in 1 ruk me uitrek dan is dat dubbel op…weet ik veel?
Dus ik laat dat nu maar even om te doen… :oops:
Van de week erg goed geslaagd bij miss etam outlet in stede-broek te noord holland…bij enkhuizen in de buurt…
2 zwangerschaps broeken voor 4,95 pstuk! wat wil je nog meer!!! en een erg leuke capri spijkerbroek 29,95…nou ik kom de zomer & winter wel door!!!
Want ik ben nu ook ruim 12 weken en krijg me knopen niet meer dicht van me broeken en me riem zit op me laatste gaatje!!!
Donderdag avond ga ik weer naar de verlos voor een echo…spannend!!
Ben niet misselijk en ook niet spugen! super gewoon! wel erg moe,vooral uit me werk!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
je heb tot nu toe gewoon een top zwangerschap … zou willen dat ik met je kon mee praten zeg
lekker van genieten!!!
Lekker genieten hoor meid!!!
Fijn dat je zo goed geslaagd bent :thumbup: