Hallo allemaal

Hallo allemaal,



Ik ben nieuw op dit forum en zal me eerst even voorstellen. Mijn nickname is ‘wannabe a mom’ en ik ben 36 jaar. Mijn vriend is 41.



Wij zijn al 1 jaar en 10 maanden bezig om een kindje te krijgen. Ik ben 3 jaar geleden geopereerd aan een hernia, waar ik zo’n 8 jaar mee gelopen heb. Daarna duurde het een jaar (met revalidatie) voordat ik een beetje de oude was. Sinds januari zijn we onder behandeling van een gynaecoloog. Daar is uit voortgekomen dat ik een traag werkende schildklier heb. Ik slik daar medicijnen voor en inmiddels is de waarde redelijk stabiel; met andere woorden…groen licht om zwanger te worden. Alleen dat laatste valt nog niet mee. Inmiddels zit ik midden in onze eerste IUI poging (afgelopen vrijdag 03/10 inseminatie gehad).



Ik hoop dat onze wens en jullie wens snel mogen uitkomen. Ik wens iedereen succes, geluk en gezondheid toe! Wie weet komen we elkaar hier op het forum nog eens tegen.

Jeetje zeg wat da’s niet niks allemaal.



Heel veel succes en hopen dat het met de IUI gaat lukken.

Welkom en succes met zwanger worden !! :pray: :pray: :pray:

welkom en veel plezier hier

welkom en succes

Zo das heftig allemaal :hug: . Hopelijk mogen we je snel feliciteren :pray: .

Heel veel succes met zwanger worden en veel plezier hier op dit forum!



Liefs, Dores.

Hoi!

Van harte welkom op dit leuke forum en veel succes met “trying”!

En natuurlijk veel kletsplezier hier gewenst!

Ik heb zelf ook een te traag werkende schildklier, waarvoor ik medicijnen neem. Weet je al of de IUI gelukt is???

Groetjes!