goede morgen middag avond ,
het ligt er maar net aan wanneer je dit leest !!
mijn naam is nathalie ik ben 22 en ik heb al een zoon van bijna 4 jaar Dominique , ik ben dus tienermoeder ik was 17 toen ik zwanger werd en 18 toen onze zoon geboren werd. hiervoor hebben wij 2 miskramen gehad ( 3x is scheepsrecht ) en de 3e keer was idd raak gelukkig , ik ben nog steeds samen met de vader verliefd verloofd maar nog niet getrouwd ( dat is een 10 jaren plan ) nu ben ik 22 jaar , 2 jaar geleden ook nog een miskraam gehad maar nu 8 weken zwanger van ons 2e kindje , we hebben al een echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen en zelfs al beweging gezien , het dooierzakje was goed te zien en daar zijn we erg blij mee .
ik ben zwanger geraakt dwars door de pil heen , in het begin wel een beetje schrikken , je verwacht het niet .
het is onverwacht maar zeker niet ongewenst… in het begin wel een beetje angstig geweest omdat de vorige zwangerschappen tussen de 8e en 9e week mis gingen , nu we de echo hebben gezien kunnen we al iets meer genieten , over 3 weken krijgen we weer een echo , heel spannend allemaal .
het kindje is 2 cm groot
Welkom hier…
welkom en veel forumplezier!!
welkom en gefelciteerd met je zwangerschap
welkom en gefeliciteerd!!!
gr loessie