Ik zal mij ook voorstellen:
Ik ben Daniella en 25 jaar. Woonachtig in Zuid-Holland en al bijna 9 jaar samen met mijn vriend.
Sinds november 2006 zijn we bezig om zwanger te worden, maar helaas nog geen geluk gehad. Heb er erg veel verdiet over, maar morgen gaan we samen naar de huisarts. Ikzelf heb in november 07 al een echo gehad waarop alles er goed uitzag, maar de afgelopen 2 maanden geen eisprong gehad. Voor mijn vriend is het de eerste keer dat hij mee gaat naar de dokter en zich laat testen, erg spannend dus.
Ik ben tante van een neefje van 7,5 maanden en nichtje van 5 maanden. Mijn beide zussen zijn zeer makkelijk zwanger geraakt, wat het voor mij extra moeilijk maakt.
Nou dit is het wel voor nu :lol: .
Groetjes, Dani
hoi welkom en veel plezier hier
welkom en veel forumplezier!! Kan me voorstellen dat je daar veel verdriet om hebt!! Hoop op een kindje voor jullie
Dank jullie wel, zal zeker wel gaan lukken.
@ oessie: bedankt!
Veel plezier hier, zussie van me!!
Succes morgen bij de dokter!
:-*
veel succes bij de huisarts morgen…
we zijn ongeveer even lang bezig!!
hopelijk gaan ze gauw onderzoeken hoe het komt!!!
ik hoop dat je gauw positief nieuws hebt
dani ik heb net gereageerd op je andere vraag en nu zie ik dat je ook al een hele tijd bezig bent ik ken je verdriet erg goed iedereen die maar om je heen zwanger raakt en jij niet is erg frustrerend :wall:
maar welkom hier ik hoop dat je hier veel antwoorden vind op je vragen
succes :thumbup:
Hoi Daniella, van harte welkom hier! En veel succes met “trying”! Hoe was het bij de ha?
@ trying
Ik heb een topic in wanneer zwanger worden langer duurt erover aangemaakt. Heet zo naar de huisarts.
Maar ha was okay, had ook niets anders verwacht
Welkom :mrgreen:
Welkom en hopelijk is het voor jullie ook weggelegd.