Hallo allemaal!

Hoi! Ik ben Linda en ook mijn hubbie en ik hebben een enorm grote kinderwens.

We zijn ruim een jaar geleden gestopt met de pil, maar helaas gaat het niet zoals het zou moeten gaan bij ons. Hele onregelmatige cyclussen, waarvan de langste 102 :shock: dagen was! Na die 102 dagen had ik inene een positieve test en bleek ik dus zwanger te zijn! Helaas eindigde dit in een MK afgelopen 15 maart :cry: … Op dit moment pak ik de draad weer op en heb ik een bloedtest via de gyn gehad. M’n lichaam maakt te veel prolactine aan en daardoor is m’n cyclus zo van slag. Heb nu Dostinex gekregen, en moet over 8 weken weer terugkomen. Als het goed is, moet m’n cyclus weer op gang komen dmv de Dostinex, dus er is weer genoeg reden tot hoop dacht ik zo :smiley: !!

Nou, heel verhaal…maar wilde het graag ff kwijt! Hoop hier op het forum lekker van me af te kunnen kletsen wat me allemaal bezig houd en natuurlijk ook leuke contacten op te kunnen doen :wink:

welkom en veel plzier hier

~welkom hier en wens je veel lees en schrijfplezier toe!

Hopelijk mag je zwangerschapswens spoedig in vervulling gaan!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Succes met t zwanger worden.

:: welkom ::

Welkom,veel plezier en hopelijk ben je snel zwanger!!

Bedankt iedereen!! Wat lief zeg :oops: …

Welkom en veel forumplezier hier! :smiley:

Welkom en veel forumplezier!!!

Welkom en hopen dat je snel zwanger bent!!

welkom en veel succes met zwanger worden

we zullen voor je duimen :thumbup:

Welkom hier!

Wat naar dat je zoiets droevigs als een miskraam hebt moeten meemaken.

Fijn om te lezen dat je er hoop in hebt, ik hoop met de dames hiervoor mee dat je droom gauw uit mag komen.

welkom hier op het forum,

en hopelijk mag je snel weer zwanger worden …

groetjes kim

Hoi Linda, welkom op het forum!

Hopelijk gaat het nu binnenkort lukken en mogen jullie een wondertje verwachten!!

:-* Liefs, Evelien :vlinder: