Hallo Allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen …
Ik ben 26 jaar en werk nu fulltime op de administratie en woon samen met mijn man we zijn nu bijna 9 jaar samen en dit jaar getrouwd gisteren moest ik weer beginnen met de pil maar mijn man en ik hebben besloten om met de pil te stoppen dus we gaan proberen zwanger te worden
We hebben het nog tegen niemand verteld omdat we eerst zeker willen zijn dat het gaat lukken en als het lukt pas willen wachten totdat we de 12 weken zijn gepasseerd …daarom is het moeilijk aan informatie te komen als je het tegen niemand kan vertellen vandaar dat ik me hier heb aangemeld om informatie te krijgen van alle ervaren vrouwen hier op het forum :dance: …en ook om met de vrouwen die ook aan het proberen zijn zwanger te worden te kunnen praten
:-* Kersje
en heel veel suc6 :inlove:
welkom en veel plezier hier
welkom hier en heel veel plzier!
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
En Veel Suc6 Natuurlijk!!!
Een warm welkom van een andere nieuweling! Dat er maar snel goed nieuws mag zijn.
Thanks allemaal wat een welkom !! :-* ik hoop dat het snel zover is …als je dan eenmaal samen het besluit hebt genomen om aan kinderen te beginnen wil je natuurlijk niks anders dan snel zwanger worden…maar ik moet nog even geduld hebben
Hoi Hoi,
Welkom op dit gezellige forum :dance:
Veel lees/tik plezier.
Groetjes, Romata :-*
Welkom en veel klusplezier!
welkom en alvast alle succes met zwanger worden :thumbup:
Welkom en veel forumplezier