Hallo alemaal,
Ik ben een vrouw van 26 jaar, in juni 2009 getrouwd en sindsdien zijn we bezig met zwanger worden. Of eigenlijk, om precies te zijn, sinds een maand voor ons huwelijk. Tot op de dag van vandaag hebben we hier helaas nog geen succes mee… :? In augustus van dit jaar bleek ik dan eindelijk zwanger te zijn, maar dat werd, al 3 dagen na de positieve test, een (vroege) miskraam We besloten om snel daarna weer de draad op te pakken en er weer voor de volle 100 % voor te gaan. Al was het verdriet om die miskraam groot, ik wist nu inmiddels dat ik wél zwanger kon worden… Maar inmiddels is het al oktober en ben ik weer 2 menstruaties verder :? Mijn man en ik hebben nog aardig lang ons geduld bewaard. We dachten dat het heel normaal was om er een dik jaar over te doen. Maar toen ik op internet las dat de meeste vrouwen binnen een jaar zwanger zijn, werd ik toch wel een beetje ongeduldig en onzeker of alles wel goed zit mbt onze vruchtbaarheid. Onze huisarts stelde voor om, als het over een jaar nog niet was gelukt, de mmm in te gaan. Maar eerlijk gezegd hebben we weinig zin om nog een jaar te wachten. Die onzekerheid en angst blijft knagen. Dus heb ik naar een verloskundige gebeld. Zij zou het bespreken met haar team en na vandaag terugbellen om een afspraak voor een intakegesprek te maken. Daar is nu dus het wachten op! Ik ben wel blij dat we er nu begeleiding bij krijgen! Wellicht kan dat wat onzekerheid wegnemen!
Ik lees trouwens al een tijdje als gast mee op dit forum en lees dat er nog veel meer dames zijn zoals ik, bij wie hun geduld ook flink op de proef wordt gesteld. Het lijkt mij erg fijn om daar hier ervaringen mee te kunnen uitwisselen en elkaar te steunen en bemoedigen! Ik wil bij deze alvast al die dames veel sterkte en succes wensen en alle zwangeren onder ons veel geluk!
Met vriendelijke groet,
Muisjuh
en :hug: :hug:
WELKOM HIER
welkom hier…
hopelijk mogen jullie nu snel (weer) een mooie + krijgen :hug:
welkom
Welkom! Hoop ook voor je dat je snel weer zwanger mag raken en dat het goed mag gaan. En zou ook doorzetten om nu al de mmm in te gaan…