Hallo aanstaande moekies!

Hallo dames,

Wil me even netjes voorstellen, mijn naam is Angel en ben 28 jaar, kom uit Rotterdam.

Woon samen met mijn verloofde en dochtertje van 4 jaar.

We vinden het tijd om te gaan proberen voor een 2e!

Ik kwam op dit forum omdat ik wilde weten of het gevaarlijk is om zwanger te worden terwijl de man prednisolon (prednison) slikt.

Weet iemand hier iets meer van?

Dank jullie wel!

Angel, SK en Kay

hallo angel

ik hoop dat je hier veel plezier hebt en dat je antwoord krijgt op al je vragen. :smiley:

en hopen dat jullie wens voor een tweede wondertje snel in vervulling mag gaan :inlove:

Hoi Angel,

Welkom hier op het forum.

Ik kan je niet helpen aan een antwoord op je vraag maar wellicht iemand anders wel.

In ieder geval veel plezier hier!

welkom en veel plezier hier

Hoi,

dank je voor je lieve bericht. wij hopen en bidden zelf ook dat het snel

mag gebeuren.

we zitten alleen nog met die prednison in onze maag (letterlijk en figuurlijk)… :cry:

maar als God het wil komt alles goed…

Welkom Angel op het forum!

Ik heb ook geen antwoord voor je, misschien kun je die beter stellen bij zwanger worden. Of misschien staat daar wel al iets over

Succes in elk geval,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom op het forum!!

Ik kan je ook geen antwoord geven,ik hoop dat je er inmiddels al iets over gevonden hebt.

Hallo, hier ook geen antwoord, maar wel veel plezier gewenst!

Gr Jen

Hallo Angel, welkom hier en veel forumplezier.

Kun je die vraag niet beter aan een of zelfs zijn arts stellen? Mocht het antwoord niet positief zijn, weet die misschien of er mogelijkheden zijn om zijn medicatie (tijdelijk) te wijzigen.

Succes met jullie tweede-wens!

Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie! Ik kan je geen antwoord geven op je vraag, maar hoop dat je het wel zal vinden op dit forum!

Welkom en veel forumplezier hier! :smiley:

Hopelijk vind je hier snel antwoord!

:: welkom ::