hallo aan alle andere (aanstaande) moeders!
bij deze stel ik me graag voor als gloednieuwe gebruiker van dit leuke forum.
ik ben esther, 29, en woon samen met mijn vriend in gouda. op dit moment zijn “we” net een paar weekjes zwanger. komende woensdag gaan we onze eerste echo laten maken. (termijn echo) volgens een formuletje van de gyneacoloog zouden we dan een week of 7 onderweg zijn, maar dat horen we dus woensdag. heel spannend, we kunnen bijna niet wachten!
voor mij is dit de eerste keer (en voor hem ook, trouwens), ik moet zeggen dat ik het wel allemaal wat eng vind, omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat, vooral de gedachte aan een bevalling doet mijn haren overeind staan.
zo blij als we zijn, helaas heb ik wel wat last van vervelende kwaaltjes waarvan ik dacht dat je daar zo rond de laatste maanden pas last van zou krijgen, zoals zere heupen en een zeer heiligbeen, urineverlies bij inspanning, wel honger maar nergens trek in (ja, slechte dingen…) en een vermoeidheid waar je u tegen zegt…
wat mijn vriend dan weer heel leuk vind is dat ik de afgelopen anderhalve maand bijna een hele cupmaat gegroeid ben. :shifty:
ach we zien het allemaal wel, eerst maar de echo afwachten
welkom en veel plezier hier
welkom!! veel plezier hier op het forum!! :thumbup:
welkom en veel forumplezier
welkom en veel plezier op het forum
gr loessie
welkom
Gefeliciteerd met de zwangerschap meid!
Enuhhhhh 1 cupmaatje gegroeid las ik,nou dan kan je vriend nog juichen,want ik ben er toen 3 omhoog gegaan :shock: :shock: :shock:
De echo heb je inmiddels gehad,hoe was het om jullie wondertje te mogen bekoekeloeren?
Veel succes met je zwangerschap verder en hopende op niet al te veel kwaaltjes erbij.
En natuurlijk veel lees en schrijf plezier op dit leuke gezellige forum!
welkom en veel forumplezier
@schoen wrote:
Gefeliciteerd met de zwangerschap meid!
Enuhhhhh 1 cupmaatje gegroeid las ik,nou dan kan je vriend nog juichen,want ik ben er toen 3 omhoog gegaan :shock: :shock: :shock:
De echo heb je inmiddels gehad,hoe was het om jullie wondertje te mogen bekoekeloeren?
Veel succes met je zwangerschap verder en hopende op niet al te veel kwaaltjes erbij.
En natuurlijk veel lees en schrijf plezier op dit leuke gezellige forum!
Drie??? Oei! Nou ik hoop dat het hier even bij blijft… De echo was wel speciaal, we hadden gerekend op 6 a 7 weken, maar het bleken er al 10 te zijn! We hebben zelfs het hartje zien kloppen, ik moest wel even een traantje laten. Deze week naar de verloskundige voor een intake, en de week erna zal de 12weken echo wel komen.
Spannend hoor…
hey meid
gefeliciteert
en hoop dat de kwalen niet meer worden
geniet er tog lekker van
gr mariska
Hallo moeders!!
Ik ben Thea, moeder van een zoon van bijna 9 jaar en nu zwanger van een tweede. Ik ben 24 maart uitgerekend.
Straks een duopunoti van 2 kinderen, de een bruin en de ander blank
Ik hoop hier leuke dingen te lezen en misschien zelf zo nu en dan ook eens wat te plaatsen.
Groeten van Thea.
Welkom en gefeliciteerd. Fijn om te weten dat je toch al wat verder bent.
Hoop dat het iig wel wat beter met je gaat.
welkom