Bewerkte koemelk vind je geen koemelk? Daar ga ik even over nadenken :think: :mrgreen: .
Maar ik kan je volgen als je zegt dat je melk-rechtstreeks-uit-de-koe niet geschikt vindt voor babies en melk-via-de-fabriek-uit-de-koe wel. Die toevoegingen en bewerkingen zullen heus ergens goed voor zijn.
De tweelingbroertjes van mijn oma zijn trouwens vanaf hun geboorte gevoed met onbewerkte koeienmelk. Ze molken de koe, kookten de melk en het ging zo de fles in. Kerngezonde heren allebei :mrgreen: .
ik begrijp wat je bedoel Christine, maar wie drinkt er tegenwoordig nog rechtstreeks uit een koe? zul er niet veel meer zijn :think:
ik ga ook met opvolg melk no 3 strax verder maar wat kan ik het beste doen vanaf 10 maanden zoals op het pak staat of 12 maanden
Hoi.
Ik heb misschien een tip.
Vanaf 1 jaar kun je ook dreumesmelk geven.
Mijn nichtje krijgt dit ook en smaakt heerlijk naar vanille.
Ik weet niet of ik het merk mag noemen maarja dat merk ik vanzelf wel :mrgreen:
Het is volgens mij van nestle.
Ik heb je een PB gestuurd :mrgreen: met een link :mrgreen:
Opvolgmelk nummer 3 is gewoon geldklopperij, je kindje eet als het een jaar is zo goed als met de pot mee en krijgt daardoor alle vitamines binnen die nodig zijn.
Ja Melanie, dat vond ik dus ook altijd, maar Lara eet niet met de pot mee. Dus… vandaar mijn vraag.