Half/hoogslaper of bed met lade

Hoi,



Ik ben op zoek naar een half/hoogslaper, liefst een witte of aluminium of een bed(bank)(ook wit) met een lade met mogelijkheid tot logeerbed.



Wie heeft zoiets staan en doet het weg? Omgeving Nijmegen?



MP heb ik al gezocht, helaas weinig te vinden, of heeeel erg duur vandaar deze oproep :angel:

ik was gisteren bij de ikea,

daar staan ze echt voor een redelijke prijs nu :thumbup:

@Gab wrote:

ik was gisteren bij de ikea,

daar staan ze echt voor een redelijke prijs nu :thumbup:




weet je toevallig hoe ze heten?

Ik weet niet of je veel ruimte heb op de kamer waar je zo’n bed wil zetten?

Heb je weinig ruimte dan zal een bed met daaronder een logeerbed afraden. Ik zal dan eerder voor een slaapbank gaan.



Ik had zelf zo’n bed met daaronder een logeerbed (met zo’n lade, van de ikea). Het is mega stoffig, lastig om schoon te houden onder het bed.

Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

net één gespot bij aangeboden hier op kok.

shoppie van Willy.



Gerda

@gerda wrote:

net één gespot bij aangeboden hier op kok.

shoppie van Willy.



Gerda




Die is te hoog,ik zoek een middenslaper… en das te ver weg :wink: helaas…

Ik heb er pas eentje gekocht bij Misterbed, die hebben veel keuze in halfhoogslapers en andere kinderbedden (op de website staan meer modellen dan in de showroom).

Er zitten hele dure bedden bij, maar ook redelijk betaalbare, dus misschien staat er wel iets bij dat binnen je budget past?

Op MP kun je ze ook vinden onder de naam Brekke. Die is wit met lades.

Ik was vorige week de folder van Formido aan het lezen en moest aan dit topic denken.



Op de site van Formido kun je de folder online bekijken, hij staat dan op de laatste pagina. Aanbiedingen zijn tm 28 augustus!



Een witte bedbank. Onder de bedbank zitten een uitschuifbare lattenbodem en daaronder nog een lade. De bedbank kost 229 euro en matrassen zijn los verkrijgbaar voor 79 euro per stuk.

edit beheer: comm links plaatsen is niet toegestaan…



Deze heb ik net besteld…