Hahaha!

Ml kijkt nu de Teletubbies en er wordt een lammetje geboren…oh kijk eens allemaal bloed, zegt ze.

Ik legde haar uit dat toen zij geboren werd er ook bloed was, en toen vroeg ze: deed dat pijn mama? Ja, bij mama deed het heel veel pijn, antwoordde ik. En bij mij dan, vroeg Ml…ik zei: nee bij jou niet. Waarop zei antwoordde: ik ben heel dapper he mama, ik had geen pijn! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: (ik heb trouwens geen idee of de baby pijn heeft tijdens de bevalling , ik neem aan dat het wel mega oncomfertabel is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Ja dat denk ik ook…vooral erg schrikken opeens licht en een totaal ‘onveilige’ wereld om je heen…

haha wat een bikkel die dochter van jou!!!





(en nano had echt wel pijn tijdens de bevalling. al was het maar omdat ze 1 uur met een kapotte vacuumpomp aan zijn hoofd hebben zitten trekken; dan kun je heel dapper en sterk zijn, maar daar kan geen kind tegenop natuurlijk…)

@fiep klophout wrote:

haha wat een bikkel die dochter van jou!!!





(en nano had echt wel pijn tijdens de bevalling. al was het maar omdat ze 1 uur met een kapotte vacuumpomp aan zijn hoofd hebben zitten trekken; dan kun je heel dapper en sterk zijn, maar daar kan geen kind tegenop natuurlijk…)






he gets fiep daar zeg je zo wat , sil is er ook uitgesjord met de vacuum , dat doet vast wel pijn… :frowning:

Volgens mij dachten ze vroeger dat een baby geen pijn had tijdens of net na de bevalling… Nu zijn er volgens mij op terug gekomen. Voornamelijk omdat er botdelen over elkaar heen schuiven (de fontanellen), dat zou normaal gesproken pijn doen… Dat kleine lijfje wordt door een nog kleiner geboortekanaal geduwt. Ik geloof er heilig is dat baby’s ook pijn hebben tijdens de bevalling. Nog niet eens gesproken over de vacuumpomp of de tang.

Oh Fiep!!! Arme Nano!!! :? Da’s echt geen pretje…



Het doet me meteen denken aan een discussie op het Forum; of je je kind alles verteld…nou, nu nog maar niet he… :mrgreen:

:lol: