hahaha, nieuwe reclame ...

van ohra al gezien??? Dat is pas inspelen op de huidige roddels :stuck_out_tongue:



Ik ga ff kijken of ik hem op youtube kan vinden :lol: :lol:

http://nl.youtube.com/watch?v=GwQPctXOCz4

uh je trekt een beetje de verkeerde conclusie :angel: het is niet ínspelen op de huidige roddels, maar die roddels waren onderdeel van de campagne :wink:



zie het beroemd&zwanger-topic!

Ja de roddelbladen konden deze grap niet zo waarderen geloof ik :lol: :lol:

Het staat groot op iedere cover.



Moet eerlijk zeggen, ik heb een bloedhekel aan die clown, maar deze grap was allememagies goed :lol: :thumbup:

whahaha, in dat onderdeel kijk ik nu werkelijk nooit :P… roddelprogramma’s kijk ik ook zelden… hoorde het alleen van de week op het nieuws…



vind het ook wel een beetje lichtelijk ver gaan hoor…

Ik vind de grap dus ook helemaal niet om te lachen.



Maar ik vind heel veel grappen die nederlanders maken in reclame of waar dan ook niet leuk, dus ik ben waarschijnlijk te subjectief.

:lol: :lol: :lol: hij is super

ik von het ook wel een goede!!!

ik vond het een steengoede grap… meerdere vliegen in 1 klap. De roddelbladen kijken een keer goed op hun neus en Ohra zet zichzelf weer op de kaart.



Idd… allememaggies goed. :lol:

vond hem echt super :thumbup:

Ja ik vond hem ook wel goed!

Ik vind hem ook geweldig!!



Vooral aan het einde als de baby nog even wat doet met het mondje, haha hilarisch. :lol:

Vind er echt geen klap aan…

Vind heel Bassie geen klap aan.



Dan vond ik die met die monnik leuker, was reclame voor bier geloof ik.

:lol: :lol: :lol:

ik heb een bloedhekel aan bassie en adriaan…



Maar dit is echt een supergoeie grap :mrgreen:

Ik vindt het ook een geweldige reclame :mrgreen: Vooral als de “babyclown” met zijn pruillipje het “miemiemiemie” geluid maakt schitterend :mrgreen:

@Cell wrote:

ik vond het een steengoede grap… meerdere vliegen in 1 klap. De roddelbladen kijken een keer goed op hun neus en Ohra zet zichzelf weer op de kaart.



Idd… allememaggies goed. :lol:






Hahha, ja ik ook. :thumbup:

ik vond het ook een heerlijk grap…zo zie je maar weer hoe 1 zo´n clown heel roddelend nederland in rep en roer krijgt…

Ik vind hem goeeeed :lol:

Dit is ook wel mijn soort humor hoor :lol: :lol: