Haha leuk iemand verrassen...

Ik heb voor paar weken terug via de site van menzis een aanvraag gedaan.



Je kon iemand opgeven waarvan jij vondt dat hij/zei/hun een bloemetje verdienden.



Ik vondt wel dat mijn zus en zwager een bloemetje verdienen.



Nadat ze beiden met een voetbreuk (zus) en knieblessure (zwager) en zwager nog prostaatontsteking kreeg. Én nadat ze vorig jaar heel veel pech op fiancieel gebied hebben waardoor ze ook nu nog heel veel troubles hebben vindt ik dat hun het verdienen.



Altijd voor Wendy het beste en voor André en mij ook staan ze dag en nacht klaar…mag je natuurlijk beetje verwachten als zussen onder elkaar met een goede relatie maar toch… soms gun je het iemand oprecht.



Dus op de site een aanvraag gedaan met reden wrm ik vondt dat zei een bloementje verdienen. 1x in de 4 week wordt er iemand idd verrast…



En ik kreeg zopas dit emailtje…


Geachte mevrouw ...,

Uw verzoek een bloemetje te bezorgen bij uw zus en zwager brengen wij graag tot uitwerking. Wat vervelend dat zij wekenlang pech hebben gehad met hun gezondheid.

Morgen (dinsdag 21 mei) wordt er uit uw naam een bloemetje in .... bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Marieke ter Veer
Redactie Voel je goed met Menzis


Lief hé? :inlove:

Ow ja ze zijn alleen niet thuis hahaah :mrgreen: wordt vast bij de buren afgeleverd hoop ik :pray:

dit is erg lief.

ze vinden het vast top is altijd leuk als iemand zo aan je denkt.



liefs bianca

Wat leuk!!!

Ze boffen maar met zo’n zus hoor!! Je doet zoveel voor hun, jij verdient ook een bloemetje… (*vraagt zich af waarom er geen bloemsmileys zijn :think: * )


Na even zoeken een bloemetje voor BIANCAAaaaaaaa!!!

Wat een lief gebaar zeg! Zullen ze zeker erg blij mee zijn!!!

Wel jammer dat ze niet thuis zijn dan,maar ja je kan niet alles hebben he? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat leueueueuk!!!

Ha, leuk zeg!

ach wat lief van je Bianca en wat goed dat Menzis jouw aanvraag heeft uitgekozen…Top!

Wat leuk! Wat lief van je!

Wauw dat is nog eens leuk om op z’on manier een bloemetje te krijgen!

Lief van je meis! :smiley:

Wat lief van je zeg dat je dat gedaan heb en wat leuk dat ze dan ook nog eens uitgekozen zijn.

Én verrast waren ze, ze vonden het hartstikke leuk.

Alleen zei mijn zus dat ik eig meer verdiende zelf. Hahah



Nu ja laat ze er maar van genieten

wat leuk zeg!!

Wat lief van jou!!! :hug:



Er stond wel een foutje in de mail :mrgreen: dinsdag 21 mei het is vandaag toch echt 22 mei :lol:

Ooooooooooooh, wat ontzettend lief!!! :inlove:

haha niet opgevallen bij mij , hij is iig bezorgt en grooooooooot ook zeg,



en mooii verpakt

@bianca81 wrote:

haha niet opgevallen bij mij , hij is iig bezorgt en grooooooooot ook zeg,



en mooii verpakt




Super zeg :thumbup:

Geweldig idee. Leuk dat ze het bloemetje hebben gehad. :smiley: