Hadden ze me moeten bellen

ik zou zelf als juf zijnde niet gebeld hebben…

hij werd opgehaadl dus geef je het door aan degene die opgehaald werd.

dat kan de ouder zijn maar ook iemand anders, zelfs de nso. alleen bij een dokter/tandarts bezoek zou ik wel bellen.

ik heb toch de juf eventjes gesproken. MEde omdat mijn sm julian van de nso haalde. Ze hadden wel eea doorgegeven aan de nso,



zij hebben gehoord dat hij was gevallen. J. praatte over het jongetje dat hij m geduwd had… en dat dat jongetje hem niet aardig vond. Op de nso kende ze dat jongetje als ‘lastig’ (vind sowiso niet dat je dat aan andere moet melden… dat moet je voor je houden)



Ik heb aan de juf gevraagd, mocht er ooit weer zo iets voorkomen, dan mag u mij best bellen om gewoon te vertellen dat er iets is gebeurd en wat… ik heb nu achteraf andere versies gehoord, en ik wil even voorkomen dat er andere verhalen de ronde gaan doen.



de juf gaf aan dat ze met zijn drietjes waren, dat jongetje en een meisje, die nota bene tussen hun in speelde. Ze waren op een bank aan t spelen en de een deed de ander na en toen ging hetmis…



En dan heb je mijn man nog… die gelooft dus werkelijk niet het verhaal van de juf, omdat hij toevallig van de nso dat verhaal van het jongetje heeft gehoord én omdat j. ook andere dingen heeft verteld.



Ik ben ook gewoon pissig op m geworden… Wie ga je nu geloven? hij is zo wantrouwend #$%#$^@$!



hou toch op… ik geloof de juf, die zit er met haar neus boven op… ‘ja, maar ze heeft 30 kinderen in de klas, heeft ze het dan exact zien gebeuren?’ krijg je dat soort antwoorden



voel me gelijk weer in zo’n hoek gedrukt…



helemaal als zijn moeder begint over gedrag van j… ohh’ dat doet ie omdat ie zo jaloers is’ (kennelijk op zijn kleinere zusje)… iedere keer moet ik het aanhoren…



@#$$^! man oh man… waar kun je je druk om maken…



dus…

Al het er iet echt prettig uit ziet vind ik niet dat de juf had moeten bellen. Wel als blijkt dat er medische hulp over heeft. Maar als een kind daarna gewoon verder gaat spelen en verder gaat met de orde van de dag hoef ik al soude rniet ongerust gemakat te worden. Wel vin dik dat op het moment van opahlen (door wie dan ook) de ophaler even apart genomen moet worden en het verhaal verteld moet worden. Nova komt zo vaak met blauwe plekken, schaafwonden of builen thuis. Ze rent, ze vliegt, ze spingt, ze gymt en gata maar door. Mijn schat is lekker lomp en heeft snel schrammen dus ben wel wat gewend.

@WoLa wrote:

Ik heb de reacties niet gelezen, maar mijn reactie als juf zijnde :wink:



De juf hoort te bellen wanneer er een ongelukje gebeurd op school. Het hoeft niet direct, alleen als er meer hulp nodig is van bijv. huisarts of tandarts, maar zeker wel zo snel mogelijk na school, of als het 's ochtends gebeurd in de pauze.

Ik vind het niet netjes dat je niet bent gebeld terwijl J. zich zo lelijk heeft bezeerd. Dus ja, ik zou gewoon netjes vragen aan de juf of zij jou met dit soort ongelukjes gewoon even wil bellen…




Bedoel je dat je zelf juf bent, of wat jouw reactie zou zijn als je juf was?

Mijn GO belt in dit soort gevallen wel op - zo van schrik straks niet maar je kind ziet er niet uit.



Ik vind dat je wel even gebeld mag worden als het er dermate uit ziet en het verhaal doen. Overdracht naar NSO komt ook uiteindelijk niet echt aan.



En je bent nu toch ook alsnog verhaal gaan halen bij de juf had ze het net zo goed die dag kunnen vertellen.



Ik vind dit toch iets anders dan een schaafwond of een blauwe plek of bult.