Hadden we al een 'erger' topic?

Bleeeeegh…

Sinds ik ziek thuis ben (aantal weken) heb ik geregeld de tv even aan.

Ik overdrijf niet als ik zeg dat het onderstaande reclamespotje in ieder reclameblok voorbij komt.



http://www.youtube.com/watch?v=VBzWIiMUTTo



Op zich is dat niet zo erg, maar ik vind het zo’n zwaar irritant spotje.

Ik zap hem tegenwoordig zelfs weg, kan er niet meer naar kijken :oops:

Ik heb het spotje op youtube opgezocht om te laten zien welke ik bedoel en daar vond ik ook de Amerikaanse versie.

Zoek de verschillen :?



http://www.youtube.com/watch?v=rzdQd5I_s4E





Oke, adem in, adem uit… pfffff.



(waar je je al niet druk om kunt maken soms he?)

:lol: :lol: :lol: en jaaaaa hoor, ik klik jouw link aan om te kijken om welke reclame het gaat, en op dat moment hoor ik die reclame dus achter me op de tv :sick: :sick: :sick:



Maar 't kán toch niet dat er serieus mensen zijn die hierin trappen??? :think:

Haha, dat kón ook eigenlijk niet missen.

Ik kan op mijn werk geen You Tubes kijken. Om welke gaat het??



vind persoonlijk vrijwel elke reclame irritant :thumbdown:

Die van Postal Gold.

Heb je vast wel eens gezien :wink:

Ik vind die kerel toch wel ZO irritant! Ik zap em ook weg!

Nog nooit gezien, maar ik kijk dan ook geen tv overdag.

Wel erg irritant zo te zien.

de amerikaanse versie…

heeft hij botox in zijn gezicht ??? :shock:

Oooooooh werkelijk!!

Ik heb het stukje na mijn eerste post in dit topic (nog geen uur geleden) alweer 3 keer voorbij zien komen!!!

Inderdaad in elk reclameblok…



Er zijn blijkbaar wel mensen die erin trappen, want ze hebben genoeg geld om het spotje zo vaak uit te laten zenden…

ik dacht dat ik de enige was die zich aan dat spotje irriteerde. Daar trapt toch geen hond in :think:

Ik heb hem ook nog nooit gezien :think:. De tv staat hier eigenlijk altijd wel aan. Maar overdag altijd op nederland 3. Waar komt deze dan op? Niet daar in ieder geval…

vast een reclame van een commerciele zender over dag, nooit gezein nog nl…

Ik heb hem dus ook nog nooit gezien, maar kijk de laatste tijd dan ook weinig tv. Die tweede is trouwens een Britse, in Amerika hebben ze geen ponden :wink: .

Paar dagen geleden was ik 's nachts wakker, (ziek enz.), kwam hij nog vaker, ELK RECLAME BLOK 2X!!!



Roy zegt zo ‘Heb jij nog ONGEWENST!! goud?’…

ja verschrikkelijk!

zelfde als met zonzoe (ofzo)

pat heeft eens opgezocht wat zijn oude telefoon waard zou zijn

nou nog geen eens 30 euro

daar kunnen we nog net met zijn 3tjes van naar de mac :mrgreen:

:sick:

Zijn achterlijke stem, duffe kop… hoe komt een " bedrijf" er toe om dit als reclame te gebruiken?

Ik zie ze dan op het hoofdkantoor dit reclamespotje voor het eerst bekijken en dan heel erg enthoudsiast reageren… dit wordt em…leuk!!! :sick: :doh:

@Happy mommy wrote:

Zijn achterlijke stem, duffe kop… hoe komt een " bedrijf" er toe om dit als reclame te gebruiken?

Ik zie ze dan op het hoofdkantoor dit reclamespotje voor het eerst bekijken en dan heel erg enthoudsiast reageren… dit wordt em…leuk!!! :sick: :doh:






:lol: :lol: :lol:

Ja… heb een beetje hetzelfde gevoel met al die Carglass-reclames :sick: :sick: :sick: daar kán toch niemand blij van worden?? :think:
Zijn achterlijke stem, duffe kop....... hoe komt een " bedrijf" er toe om dit als reclame te gebruiken?
Ik zie ze dan op het hoofdkantoor dit reclamespotje voor het eerst bekijken en dan heel erg enthoudsiast reageren.... dit wordt em....leuk!!!!


En dat het werkt!!
Er wordt over gesproken, naamsbekendheid. Hoe irritanter de reclame, hoe beter het blijft hangen.
Ondanks dat je wegzapt, het blijft hangen en als jij goud over hebt, zul je je aangesproken voelen. De rest van de mensen vinden het gewoon irritant. Maar die hoeven ze niet direct te bereiken, maar ze praten er wel over, ook tegen degene die thuis nog goud 'over' heeft.

Slim concept hoor :wink:

(al zie ik persoonlijk ook liever de reclame van de AH :mrgreen: )

En die Carglass reclame:

Mijn gastkindjes (5 en 7 jaar oud) zongen vorige week gezellig een deuntje tijdens het Lego-en: “Carglass repareert, carglass vervangt!” :lol: :lol: