@Vicky wrote:
Ik heb toendertijd een grote maat winterjas bij zeeman gekocht :mrgreen:
Ik wil net hetzelfde typen :mrgreen: 12 euro en ik was klaar!
@Vicky wrote:
Ik heb toendertijd een grote maat winterjas bij zeeman gekocht :mrgreen:
Ik heb een enorme nepbontjas gekocht in een 2ehands winkel. 12 euro, heeeeerlijk warm, niet al te suf, heb hem nog wel eens aan als het erg koud is.
Groetjes,
LaBruja
Heb trouwens nog wel een positiejas gepast, maar behalve dat dat ding hartstikke duur was, vond ik het ook net zo’n aardappelzak… verschrikkelijk!!!
Ik paste mijn eigen jas nog gewoon
Ik ben half juni uitgerekend, geen positiejas gekocht, met mijn zoontje
was ik begin juni uitgerekend vorige keer, ook toen niets anders gekocht.
Jas kan nu nog net dicht, straks dus maar onderste knoop desnoods open
laten. We gaan naar het goede weer toe hoop ik
Ik vind die jassen echt veel te duur.
Ik heb wel een positiejas gekocht deze zwangerschap, er is mij de afgelopen maanden teveel sneeuw en vrieskou geweest om constant in een soepjurk te lopen die minder kostte , hij is van mama licious en was 65 euro. Idd meer dan de genoemde 12 euro ofzo, maar de jassen van over de 100 euro vond ik wel teveel van het goede. Bovendien paste ik met 4 maanden mijn huidige winterjassen niet meer, veel vruchtwater en flinke buik naar voren. Ik ben maar klein en had geen zin in een reuze jas een gehele winter lang, ben je al helemaal zo’n Michelin vrouwtje haha. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 4 oktober uitgerekend en toen heb ik de wat frissere dagen gewoon doorgebracht met een flinke capuchon trui met evt. daaroverheen een bodywarmer in 26 maten te groot.
Denk (nog niet 100% zeker, want hij zit super lekker) dat ik mijn positiejas hierna niet meer aantrek, alhoewel hij heeeeeerlijk zit, dus misschien gaat ie voor relatief weinig weg vlak nadat de beeb geboren is. Het is een zwarte jas maat S, lang model, bij mij echt tot halverwege mijn onderbeen, maar hij hoort maar amper onder de knie denk ik. Kan natuurlijk geen fotootje vinden en type naam ben ik even vergeten.
edit, het is iig niet de Bamseline.
Ja!
Blijf er bij dat ik het echt niet mooi vind om een zwangere in een te grote jas te zien. Ik voel mij daar niet lekker bij (iedereen moet het dus lekker zelf weten )
Heb toen ik zwanger was van mijn zoontje een hele mooie jas gekocht en die draag ik nu weer. Voordeel is dat het er niet uit ziet als een positiejas en je kan 'm daarna ook gewoon dragen :thumbup:
Ik heb bij Arielle een mooie positiejas gekocht van mamalicious voor 75 euro oid. Ik was bij haar in maart uitgerekend en ik heb er vanaf dat het koud werd in gelopen. Na de bevalling was ik nog niet direct teruggeveerd en bovendien heb ik Arielle veel gedragen in de mei tai. Die deed ik dan onder de jas. De jas heb ik dus gebruikt totdat het zomer werd. In de winter heb ik 'm gewoon weer aangedaan, want zo kon ik Arielle weer dragen, dus die hele winter heb ik hem ook nog aangehad.
En nu deze zwangerschap idem, dus ik doe er in totaal wel 4 winters mee! Nou dat vind ik het geld wel waard!!
Ik heb geen positiejas gekocht,
Bij mijn oudste zoontje was ik in juli uitgerekend en kon ik mijn eigen jassen en vesten nog aan.
Bij mijn tweede zoontje was ik in maart uitgerekend, ik vond het zonde van mijn winterjas om uit te rekken, dus heb ik bij de makro voor 15 euro een jas maat M gekocht. Die kon ik tot op het einde aan en daarna kon ik hem ook nog gewoon aan.
Liefs Suzanne
Ik heb echt genoten en geniet nog van mijn positiejas. heen en weer op een snorfiets in een jas die niet zat vond ik vreselijk. Nooit spijt gehad van mijn jas hoor…
nee
heb bij mijn dochter mijn skijas heel lang aangehad volgend=s mij gewoon todat ik beviel.
bij mijn zoon weet ik het niet meer.
Ik had dat dus ook, ik ga echt geen kapitaal uitgeven aan een jas.
Ik moest een winterjas hebben eigelijk maar mn moeder was zo lief om haar jas af te staan, zij heeft een grote maat die mij perfect paste.
Nu doe ik het met mn voorjaarsjas, vest eronder of soms een vest met bodywarmer en een dikke sjaal.
Beide in maart uitgerekend, en beide geen positiejas gekocht, mijn jas pas nog dicht, erg strak als er een vest onderzit, dus vaak is hij open!
Ik had ook geen positie jas hoor!
Heb wel gekeken er voor, want ik moest op de fiets naar het werk tot half dec. maar was er eentje voor 80 euro. die niet eens warm was :?
en toen kon ik van iemand een soort van wind jack lenen dus daaronder had ik een warm vest, windjack er overheen en ik was lekker warm op de fiets.
Als ik lopend ergens heen ging deed ik vaak een jas aan en daar onder een vest, en buik bank en liet ik de onderste knopen van mn jas open
(want dat windjack was niet echt mijn smaak ;))
Nee, in de ergste kou had ik een jas van iemand geleend die me 2 mt te groot was (trenchcoat, knopen niet vastgemaakt maar om me heen geslagen en met de ‘riem’ vastgezet)
Ook veel gebruik gemaakt van dikke vesten met sjaals en toen het minder koud werd een spijkerjasje wat ik open liet aan de onderkant en lekkere sjaal. Zag er nog hip uit ook :thumbup:
Bij de eerste had ik geen positie jas. Ik droeg grotere jassen van mn moeder. Ik was in april uitgerekend. Ik had een enorme buik en paste die jassen op ten duur ook niet meer. Als ik weg ging, ging ik met de auto en ging ook niet vaak naar buiten, dus zo heb ik het wel uit kunnen zingen.
Bij deze zwangerschap heb ik wel een positie jas aangeschaft. Deze koste maar 50 euro bij de h en m. En ik ben blij dat ik hem heb gekocht. Mn buik is weer enorm en deze jas begint nu ook aardig strak te zitten. Dus een grotere maat van jas, schoot niet op. Maargoed als je al een kleintje hebt lopen ontkom je er niet aan om naar buiten te gaan. Dus moest er eigenlijk wel eentje aanschaffen.
Ik heb dus totaal geen spijt ervan!