Had het zo gehoopt... zonder zkh gedoe..

Ben een beetje verdrietig, baal van mn lichaam.

Heb PCO, dat is al jaren bekend.



Vlak nadat ik de pil stopte, ongeveer een half jaar terug.

Eerst rubbers en sinds kort voor het echie…



Mn cyclus deed het goed, voelde mn ei en ik had een cyclus van 28 dagen direct de eerste maand.

Ik dacht toen nog wooow mn PCO misschien weg??

Vlak erna cyclussen van 35 dagen, ook acceptabel want ik had wel regelmatig mn ongi zeg maar.



Deze maand echter, ik ben de tel kwijt… er komt niks en mn ongi breekt ook niet door.



Vanochtend de gyn al gebeld, maar moet een verwijzing hebben van mn huisarts. Laat die nou eruit liggen en ik totaal geen behoefte heb om dit met een vreemde huisarts te bespreken…



Mn droom was met behulp van actos mn cyslus op de rails te krijgen zonder gedoe van een zkh.

Ik weet het echt even niet meer.

Mn lijf houdt me voor de gek, soms een dag rose verlies en dan weer niks.

Dacht op da 35 weer ongi te worden omdat ik toen bloed had en het zette niet door…

sjught…



Sorrie voor mn klaagzang maar ik moet het gewoon echt even kwijt.

:hug:



Kun je niet bellen met de assistente van de huisarts? Zij kan dan wellicht met de huisarts overleggen en een verwijsbrief klaarleggen?

:hug: :hug: :hug: dit is nooit leuk, zwanger worden hoort prive en persoonlijk te zijn, met de mmm is dat totaal weg :frowning:



heel veel sterkte en succes :hug: :hug:

En, en wellicht zeg ik nu iets vreselijk stoms, je kunt niet zwanger zijn nu?

ehm nee… uitgesloten vanochtend nog getest :mrgreen:

He meis jak das idd onwijs balen! :hug: De Actos heb je die van je huidige HA gekregen? En een regelmatige cyclus is een soort bijverschijnsel toch ivm de insulineresistentie…? Of een vaststaand teken dat het medicijn werkt? Anders evt toch de HA bellen en aangeven dat ondanks het eerste kortdurende ‘succes’ het nu niet meer werkt en dat je alternatieven wilt bespreken. Mss dat Metformine (ben leek dus weet niet of dat eigenlijk hetzelfde is dus andere merknaam maar zelfde stof) beter werkt en je toch nog een beetje het medische gebeuren kunt omzeilen. :-*

metformine kan ik niet tegen rhiannon.



Mn huisarts is afwezig wegens een oncologische aandoening.

Bij lianne is het trouwens gelukt met actos

Ai das dubbel balen mbt je HA en dat je niet tegen metformine kunt. Aan de andere kant het is bij Lianne dus wel met de Actos gelukt. Bleef je cyclus toen wel regelmatig? De vervanging van je HA is neem ik aan langdurig, ken je niet een andere HA (al is het via via) waar je vertrouwen in hebt en mee kunt en wilt praten voor evt een doorverwijzing? En anders evt naar het preconceptie spreekuur van een VK? Geen idee of dat iets voor je is hoor maar niet geschoten is altijd mis. Vervangende HA is altijd lastig maar zeker wanneer het langdurig is zul je er ws toch wel een keertje terecht komen. Mijn eigen HA was overigens erg makkelijk met een doorverwijsbriefje. In de meeste gevallen zal een assistente het ws ook zo voor je klaar leggen met een korte uitleg van jezelf. Hoef je ws niet eens perse een afspraak voor te maken. (de mijne wilde dat wel maar dat was omdat ik nog maar heeeeel kort bij zijn praktijk zat :wink: dus hij wilde eigenlijk gewoon eens een keer mijn gezicht zien 8) )

heb een verwijzing :-*



Ga nu een topic zoeken die beter bij mn gezeur past… :snooty:

Het is geen gezeur :-* :hug:



Wat balen zeg dat de cyclussen weer langer worden.

Denk je een goed begin te hebben.



Maar zal clomid niets voor jou zijn? Om de eitjes beter te laten rijpen.

@pooh wrote:



Mn lijf houdt me voor de gek, soms een dag rose verlies en dan weer niks.

Dacht op da 35 weer ongi te worden omdat ik toen bloed had en het zette niet door…

sjught…


wanneer was dit die dag 35 met bloed verlies?

Dag 35 was afgelopen zaterdag

dan zou ik als er niks gebeurd over een 2 weekjes nog eens testen… kan ook een innestelbloeding zijn



het doet mij een beetje denken aan toen wij bezig waren voor Luna toen had ik ook een cyclus die maar duurde en duurde en toen opeens had ik bloedverlies een klein beetje ik dacht hey ik word ongesteld maar niks…

toen op dag 63 kon ik opeens gaan rennen naar de wc :sick: :think: :eh:

en bleek ik dus zwanger

ik liep toen zelfs al in het ziekenhuis en die hadden geen eisprong gezien bij mij wel dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken ervoor was maar de eisprong zelf was niet te zien in m’n bloed

en toen bleek ik toch zwanger en die bloeding was de innestelbloeding geweest

Het was echt maar een drupje, gisteren of eergisteren had ik rose afscheiding.

Ik snap echt niks van mn lichaam…



Nu weer erge buikpijn… dus misschien toch nog een ongi???

:hug: hoop dat je iig snel duidelijkheid hebt :pray:

he lieve pooh hoe voel je je nu ?? :hug: :hug: hier een mede genoot in de pcos je kent me wel :wink: waar Rhiannon het over had de metformine die gebruik ik nu al een maand of 4 vind het super spul en heb me nog nooit zo goed gevoeld :slight_smile: heb weer een cyclus al is die rommelig .



misschien heb je een later ei gehad ? ik voel ook 9 van de 10 x mijn ei en soms niet . of misschien is het deze maand geen ei dan kan ook en dat je cyclus langer is dan normaal baal baal … al met al erg irritant ik weet het lieverd en ook wat je doormaakt :-*





ben je weer doorgestuurd nu ??



zet hem op meid liefs tas

Update:



Inmiddels 2 cycli gehad van 28 dagen door de actos :dance:

Afspraak academisch ziekenhuis dus afgezegd na overleg met mn huisarts.

Gaan het eerst een half jaar zo proberen :inlove:

Jeej wat goed!



Mag ik vragen wat actos is?

Dat werkt net zoals metformine, ben je daarmee bekend?



Inmiddels heeft het muisje wel een staartje gekregen.



Heb een echo laten maken, daar was maar 1 eitje op te zien op dag 12 van 9 mm. Voor de rest niks. Aldus de gyn geen eisprong. De pco was niet actief, maar wat er nu wel aan de hand is…

Volgende cyclus gaan we dus de molen in