Oke, de titel zegt het al.
Zonet kom ik van de kapper met mijn nieuwe flitsende donkerrode haar, waar ik erg blij mee ben.
Op het moment dat ik thuis binnenstap wordt me gevraagd of ik meega zwemmen met de kids vanavond. Buiten het feit dat het erg leuk is voor ze stel ik mezelf zelden tot nooit voor m’n kinderen maar nu ben ik toch bang dat mijn (dure) haarkleur geruineerd word zo kort na het verven?
Iemand ervaring?
Volgens mij moet je het alleen niet doen als je geblondeerd bent.
Maar wat doe je zelden of nooit?
ik zou even de kapper bellen…
Mijn ervaring is ik na het verven was,
altijd nog een beetje verf afkomt…
noem het maar een naspoeling…
of een badmuts opzetten
Mijn moeder ging daarvoor altijdnog even een keer douchen om haar haren uit te spoelen.
Oei, lastig! Het zou toch wel heel onplezant zijn als je straks in een wolkje rood water ligt te dobberen hahahaha…
Nou, dat wolkje rode water zou niet mijn grootste angst zijn. Ik denk dat het chloor funest is voor de intense kleur. Vooral als het net geverft is. Ik zou het dus niet doen. Na een paar keer wassen wel hoor. Maar niet dezelfde dag nog.
Volgens mij ben ik er zo een die niet nadenkt en uiteindelijk in een wolke rode verf dobber…En mn dure kapsel naar de knoppen is…
:roll:
Ben je nog wezen zwemmen??
ik ben niet geweest. zelden ga ik naar de kapper omdat ik et een te dure uitgave vind. En nu ik eindelijk weer eens aan mezelf heb gedacht vond ik het zonde om vanavond met een doffe haarbos terug te komen. Daarbij is echt neit echt de juiste week in de maand en wou manlief niet mee. Dus de keuze was gauw gemaakt.
Groot gelijk. Ik had het dus ook niet gedaan
chloor is inderdaad slecht voor een mooie geverfde kleur , ook altijd NA je vakantie pas je haar verven, de zee , de zon , of chloor, tasten het haar en de kleur aan zodat het flets en vaal word
maar je hebt in elke kappers winkel , sun producten (soleil)
die zorgen er voor dat je kleur en haar beschermd word tegen zon zee en chloor