ik weet dat als je zwanger bent je vaak veel meer haren vasthoud , en die vaak de maanden na je bevalling verliest.
Maar deze zwangerschap houd ik echt geen haren vast.
Ik verlies echt wel een paar honderd haren per dag :shock: heb van mezelf een lange volle bos dus nu valt het nog niet zo op , maar merk wel dat dat het al iets dunner word. , en ben bang dat ik straks geen haren meer over houd .
Wie weet of dit normaal is? en of het allemaal weer goed komt
en vooral wat kan ik er aan doen om het haarverlies te beperken?
:-* inge
Het was bij de zwangerschap van Nina een reden om mijn haar af te knippen, werd gek van het verstopte doucheputje en mijn harige kussen
Bij Ryan had ik er geen last van, hield toen juist haren vast.
het kan allebei is bij mij destijds gezegd, maar laat wel even je ijzer checken. Bij een ijzertekort kun je ook last hebben van haaruitval en een ijzertekort is ook niet ongewoon in een zwangerschap.
ik heb dus ook een hele dikke haar bos (laat het bij de kapper ook elke keer uitdunnen) en hier ook dus dat het echt onweis uitvalt… ik denkt dat het bij mij komt omdat m’n haar nu gewoon te zwaar word om te blijven zitten…
Als je je echt zorgen maakt moet je bij je VK eff je ijzer checken ijzer tekort is namenlijk één van de voornaamste redenen dat het gebeurd (hoeft niet altijd maar het kan)
ik had een vit b12 tekort daar kreeg ik haaruitval van , dus laat je even nakijken , even wat bloedprikken en je weet waar het aan ligt , succes :thumbup:
bedankt voor jullie antwoorden,
volgende week moet ik toch naar de vk toe dus zal het dan even aangeven.
Ik probeer ondertussen maar veel ijzerrijke dingen te eten , en maar weer even wangerschapsvitamines halen.
:-* inge
vit b12 slikken helpt goed volgens een vriendin :thumbup: