Hoi,
Ik heb weleens gelezen dat soms bij babys die met haar geboren zijn dat het uit kan vallen, maar tot wanneer kan di dan, ik ben juist zo blij dat Finnley haartjes heeft :inlove: :inlove: (Jayden was een kale knikker tot een maand of 8/9 toen begon het bij hem pas te groeien) dus ik hoop niet dat zijn haartjes weer uit gaan vallen
Wie heeft er ervaring mee??
Levy heeft nu last van een kale plek op zijn koppetje :inlove: Komt bij hem van het liggen. Kweet niet of je dat bedoelde :eh:
Hier een trieste mama
Bas had een geweldige mooie kop met haar toen hij geboren werd. 2 weken geleden vond ik ineens haartjes in zijn bed en slaapzak. Hij wordt met de dag kaler. Schijnt normaal te zijn dat baby’s hun nesthaar verliezen. Er komt normaal haar voor terug, maar kan even duren.
Nu is de achterkant mooi vol met haar en tot halverwege bovenop en de rest = kaal :shock:
Ik heb geen leuk bericht voor je… :shifty:
Joas werd geboren met een BOS HAAR, echt geweldig :inlove:
Toen hij een week of 8 was ofzo begon het lichtelijk uit te vallen. Toen hij een week of 10 was kreeg hij inhammen en een steeds groter voorhoofd :lol: Toen hij 16 weken was, was hij nagenoeg kaal.
Het groeit nu weer, en het komt vanzelf wel weer goed, maar bereid je erop voor: dat haar dat hij nu heeft blijft misschien niet voor altijd zitten :shifty:
Aidan had niet echt veel haar toen hij geboren was maar zelfs dat viel uit. Hij leek op een gegeven moment op een monnik omdat de achterkant nog wel haar had maar de voorkant en bovenop niet. Bij Aidan kwam het haar zo rond 6 maanden terug.
Bij Olivia is er wat minder uitgevallen en is het ook weer veel sneller teruggekomen (met 3 maanden ofzo), die is het monnikenkapsel bespaard gebleven. .
Het hoeft niet…Nina had een volle bos haar toen ze geboren werd en dat is alleen maar langer geworden :inlove:
@Mellie wrote:
Het hoeft niet…Nina had een volle bos haar toen ze geboren werd en dat is alleen maar langer geworden :inlove:
OOOOO ik hoop het, ben zo v’liefd op mijn mannetje met haar…kijk… :inlove: :inlove:
Wahahaha die grote ogen !! :shock:
Hihihi wat een droppie!
Sam is geboren mét haar maar na een maand of 3 werd dat steeds dunner. Helemaal kaal is ie niet geweest, langzaam veranderde gewoon zijn haartjes. Duidelijk het verschil tussen ‘nesthaar’ en nieuw haar. Nog steeds heeft ie achter in z’n nekkie een pluis die is blijven zitten vanaf z’n geboorte. :mrgreen:
julia heeft gewoon dr haar gehouden. Rond eenmaandje of zes hebben we ddat dons eruit geknipt… ze zat er telkens aan te trekken… en toen trok ze et er uit
Jana werd geboren met naar mijn idee best veel haar, en dat begon rond de derde maand uit te vallen, eerst kon ik haar een hanekammetje maken, en nu is dat op een haar of 5 na allemaal uitgevallen, de haartjes die eerst heel kort en donzig waren zijn nu aan t groeien.
Zal eens even een fotoottje erbij zoeken.
Dit was met hanekam toen ze een paar weken was
En dit is haar haar nu.
Weg hanekam :shock:
@Tamara30 wrote:
Jana werd geboren met naar mijn idee best veel haar, en dat begon rond de derde maand uit te vallen, eerst kon ik haar een hanekammetje maken, en nu is dat op een haar of 5 na allemaal uitgevallen, de haartjes die eerst heel kort en donzig waren zijn nu aan t groeien.
Zal eens even een fotoottje erbij zoeken.
Dit was met hanekam toen ze een paar weken was
En dit is haar haar nu.
Weg hanekam :shock:
Mijn oudste zoon had haar met zijn geboorte en was met zijn 1 maand helemaal kaal (zo’n oude mannetjes kapsel, bovenop kaal en achter nog wel haar :lol: )
Mijn middelste zoon had mega veel haar en bij hem is er nooit wat uitgevallen. (is mijn ervaring ook bij andere mama’s met kindjes met echt mega veel haar, daar valt bijna niets uit! Onze Pepijn had niet eens het kale plekje op zijn achterhoofd zo dik was het)
Mijn jongste zoon had ook redelijk wat haar maar ook bij hem is het uitgevallen jammer genoeg!
Zal even een paar foto’s opzoeken.
En onze 3e zoon heeft nu met 10 maanden heerlijke blonde langere haartjes maar hie zie je het verloop tot 6 maanden
Hier even een voorbeeld van hoe het dus ook kan :inlove:
Ze is alleen wel een stuk blonder nu dat vond ik ergens wel jammer, ik dacht dat ze echt een donkere schone zou blijven. (niet dat blond niet cute is hoor)
Even een foto van nu
Aaah Jeanet, wat gaat M hard!
Cutie hoor :inlove:
Dank je, hij is een lekker flink mannetje (net als zijn broers op die leeftijd ) en o hij is ook nog eens super makkelijk dat is echt heerlijk :mrgreen:
N is ook een schatje zeg, en volgens mij lijkt ze toch heel erg op Ticho of heb ik het mis?
Op die foto weer wel ja maar het is maar net hoe haar kop staat, de ene keer is ze precies Ryan en mij en de dag er op weer precies Loek en/of Ticho.
Ze is een lekkere mix zeg maar.
Maar qua karakter gaat ze meer op Ryan lijken, ze is best heel druk, altijd in beweging en best driftig, ik hou mijn hart vast, genoeg problemen met Ryan op het ogenblik (denk preventieve ambulante begeleiding op school en zo…)
Ooooo wat een lekker ventje is M !! :inlove: :inlove:
En Nina met haar staartje :inlove: wat een poppetje !!