OK, dat ik last van haaruitval zou krijgen na de bevalling dat wist ik… dat staat overal vermeld. Ik heb er nu ook last van… maar mijn dochter van 5,5 maand ook. En ik vind dat ze best veel haren verliest. Ik zie haar prachtige dos haar verdwijnen Zo jammer… ik weet het groeit wel weer terug, maar toch…
Is het eigenlijk wel normaal? Nog meer kindjes die dat gehad hebben?
bij volwassenen kan haaruitval wijzen op een ijzer gebrek…
misschien ff aan de huisarts vragen :shifty:
ik weet dat baby’s hun haartjes verliezen, maar dacht dat het eerder was…
oftewel je hebt niets aan mij :think:
Hier is dat ook gebeurt. Ze had vanaf haar geboorte een prachtige bos donkere haartjes en van lieverlee zag ik elke morgen op de lakens meer haren liggen. Het ging heel langzaam en uiteindelijk had ze niet alleen de kale plek op haar achterhoofd van het vele liggen maar verdween ook een heleboel boven op haar hoofdje. Het duurde niet heel lang voor het weer aan groeide en nu is het helemaal terug. Ze was inderdaad ook rond de 5 maanden toen ze echt een kaler koppie had.
Ymke begint ook al haar haartjes te verliezen!! Had bij de geboorte een redelijke bos, nu alleen nog in haar nek… Volgens mij is dat heel normaal (helaas)
war vervelend dat ze haar haartjes verliest Maar ze krijgt er vast weer een mooie bos haar voor terug Boaz had bijna geen haar bij zijn geboorte en is nu nog steeds haarloos,net zijn vader :lol:
kuzzz
yep hier ook een dunnere coupe bij mijn meisje! :?
Precies Krystle! In haar nek heeft ze nog wel veel haar :? Ze heeft nu echt een rare coupe… een matje, dan zo’n kale plek, aan iedere kant van haar hoofd 1 krulletje :shock: en bovenop een langzaam verdwijnende bos haar Maar heeft Ymke nu helemaal geen haar meer dan? Oh-oh
Ik hoop dat het snel weer groeit!!!
Nou helemaal geen haar is een groot woord, maar t is niet veel meer… de onderrand zit (veel) donker haar, een kale plek met mini haartjes op haar achterhoofd en bovenop en aan de zijkanten weinig lichtblonde haartjes met hier endaar een verdwaalde lange haar…
De hydrofiel onder haar hoofdje zit elke dag onder de haren…
Vanaf haar geboorte maakte ik altijd een hanakam in haar haar… Nou dat lukt nu echt niet meer!!!hihihi
Ach voor we het weten hebben ze een prachtige bos met haren!!!
Ik zal morgen eens een foto van haar coupe maken… Ook leuk voor later!!
jee wat balen zeg ik weet er verder niks van wat normaal is.
Bij Cleo is het (nog) niet uitgevallen.
Ik hoop voor je dat ze snel weer haar heeft !
Bij bas is ook rond de 4-5 maanden zijn haar uitgevallen en nu groeit het lekker weer dik aan. Verwacht niet dat het iets met te kort te maken heeft.
Onze dochter is met een bos haren geboren, en als ik nu terug kijk bij 4maanden werd het minder en bij 5maanden leek ze bijna kaal, ze had wel haartjes maar zeer minimaal! Maar inmiddels is ze bijna 22maanden en heeft ze een volle krullenbos dus het komt wel goed
hoi
mijn zoontje had bij de geboorte zoveel haar dat ie als ie een meisje was zo een hoop staartjes in had gekunnen.
En vanaf een maand og 4 verloor ie zo goes alles
maar zijn haar is nu al gelukkig terug :dance:
zie hier de foto’s hahaha
Ach wat een schattige foto’s! En idd wat een bos haar had/heeft Fransje. Ik vind het echt heel erg jammer dat het nu uitvalt Het groeit wel weer aan dat weet ik, maar dat duurt weer een tijd :? Wilde toch ff checken of het wel normaal is dat ze bijna al haar haar verliest… ja dus
wat een lekker snoepje. Heerlijk.
Simone heeft nu een kleine kale plek achterop haar hoofd een matje in haar nek en hele kleine stekels boven op haar hoofd. En ze had zo’n lekker bos. snif
weet hoe je je voelt vondt het ook vreselijk toen al het haar uitviel maar wist dat het kon gebeuren mijn dochter had precies hetzelfde toen zei een beeb was :?
Mijn zoontje had de eerste 2-3 maanden van zijn leven heel donker haar. Dat is hij toen ook allemaal verloren. Na een of twee maanden was zijn haar weer aangegroeid maar dan in het lichtblond!
bij ons hetzelfde!
Stijn had bij geboorte veel erg donker haar. hij kreegt in de loop van de maanden een kale plek op zijn achterhoofd. daarna viel alles uit en nu heeft hij prachtig roodblond haar!
het komt goed, het duurt alleen soms even
liefs, NIene
Onze Joris is ook geboren met een volle bos haar. Enkele dagen geleden, toen hij zo’n drie en een halve week oud was, viel zijn haar van de één op de andere dag vanaf zijn voorhoofd uit. Ik vind dit echt heel jammer omdat de volle bos hem juist zo mooi stond. Maar het is niet anders. Gelukkig blijven zijn ogen en glimlach nog even mooi
Cathelijn,
Nu ik jouw verhaal gelezen heb ben ik weer een beetje gerustgesteld.
Owen is nu 4 weken oud en deze week gebeurde hetzelfde als bij Joris. Zo van de een op de andere dag is het haar vanaf zijn voorhoofd tot bovenop zijn bolletje weg. De rest van zijn mooie bruine haartjes zitten er nog wel, maar het is nu net een klein monnikje.
Tuurlijk maken zijn lach en zijn lekkere koppie dat ie om op te vreten is,maar ik had niet verwacht dat zijn haar zo snel zou uitvallen.
En dan hoor je altijd dat het eerst op het achterhoofd(van het liggen) uitvalt.
Nou maar hopen dat ie niet op zijn vader lijkt…groeit ook bitter weinig.
Hahaha maar is wel de aller aller liefste papa.
Groetjes Astrid