haarprobleem

pfff sinds ik zwanger ben, is mijn haar duidelijk een grote ramp…

ik moet het dagelijks wassen anders is het vet (en dan nog oogt het altijd vet) en het hangt als een slap vaatdoekje langs mijn hoofd :S

dat ik haarverlies heb vind ik nog wel het minst erge eigenlijk :wink:



iemand de tip om mijn haar weer gezonder en voller te krijgen?

Naar de kapper!



Bij mij hing het de vorige keer ook gewoon plat naar beneden, en het enige wat hielp was een flink stuk eraf en lagen erin, zodat er nog een béétje fut in zat…



(maar als je al kort haar hebt weet ik t ook niet…)

Ik heb wel zo’n super te gek poedertje van Schwartskopf (Osis) wat je als het ware als zout over je hoofd kunt strooien en dat sort wel voor volume!



Ook zuigt het de vettigheid een beetje op. Ik gebruik het ook vaak als het eigenlijk nét niet meer kan om het er toch fris uit te laten zien.

tja, mijn haar is dus al kort. doe ik het nog korter, worden het stekeltjes, en dat zoek ik nou dus net niet eigenlijk :slight_smile:

@Lily2006 wrote:

Ik heb wel zo’n super te gek poedertje van Schwartskopf (Osis) wat je als het ware als zout over je hoofd kunt strooien en dat sort wel voor volume!



Ook zuigt het de vettigheid een beetje op. Ik gebruik het ook vaak als het eigenlijk nét niet meer kan om het er toch fris uit te laten zien.




en waar koop je dat?

Ik heb het van de kapper (even welke welke kapper dit merk gebruikt, Cosmo sowieso), maar bij sommige kappers-benodigdheden zaken hebben ze het ook.

Ik krijg enorm veel volume in mijn korte koppie van Gliss Kuhr (hopelijk schrijf ik het goed) shampoo.

wassen met shampoo zonder silliconen en sls. Te koop bijv bij de tuinen: dr Organic



Ik had altijd last van gevoelige hoofdhuid en snel vet-ogend haar… nu niet meer.