Ik ga voor 4 dagen naar Haarlem, maar echt strandweer gaat het volgens mij niet worden…
Wie weet er nog leuke dingen voor kids tussen de 5-6 jaar ??
En niet al te duur
waar in Haarlem ga je naartoe? in Schalkwijk heb je speeltuin de eenhoorn, mag je voor 0,50 cent in pp ( maar is geen supergrote speeltuin) in Ijmuiden (vlakbij) heb je speeltuin de veilige haven, die is al een stuk groter. ( ook iets duurder geloof ik) Ik weet niet wanneer je gaat maar de laatste 2 weken van de zomervakantie heb je de stuifstuif, een kinderevenement binnen en ook wat buiten, kost 2,50 basiskaartje en dan kan je met de funcard wat meer doen maar die kost dan wel extra geld.
Je hebt natuurlijk het linnaeushof maar die is alweer een stukje duurder, dat is de grootste speeltuin van nederland als ik het goed zeg ( of in ieder geval erg groot, wel leuk!) je hebt zwembaden, enz.
En ik weet niet of je met de auto bent of OV maar anders zit in het amsterdamse bos de geitenboerderij, ook erg leuk. Of in spaarnwoude boerderij zorgvrij. Spaarnwoude is hoe dan ook een leuk recreatiegelegenheid, ook veel speeltoestellen ( ook buiten aan het water, weet alleen even niet meer hoe het daar heet) e.d.
Verder nog wel wat parkjes waar ook speeltoestellen staan ( molenplas) Haarlem is zat te doen hoor
Dank je wel…
Morgen ga ik weer, mijn zus woont er vandaar…
Maar we hebben heerlijk en simpel op het strand gezeten. :thumbup:
Ik dacht nl dat het slecht weer zou worden…
Strand is heel goedkoop met wat drinken en emmer en wat schepjes mee en kinderen vermaken zich super
Ik was nog wel wat dingen vergeten, artisklas is ook erg leuk maar goed…
Het is niet meer nodig :lol:
Jaa en morgen gaan we weer een paar dagen, fietsen al naar het strand in de bakfiets was al geweldig…
Voor zondag gaan we wel iets regelen, mits het heel slecht weer is…
De kids willen alleen maar naar het strand :inlove:
@mlk1982 wrote:
Strand is heel goedkoop met wat drinken en emmer en wat schepjes mee en kinderen vermaken zich super
Ik was nog wel wat dingen vergeten, artisklas is ook erg leuk maar goed…
Het is niet meer nodig :lol:
Artisklas, leuk voor echt ff een kleine wandeling en een bakie (automaten)koffie. Echt geinig.
In de (ik meen Lange) Witte Herenstraat, dacht ik, zit een leuke speeltuin, midden in het centrum,dus leuk voor een pauze tussen het shoppen door. Het valt niet direct op, maar er zit ineens een poort, maar daar zit een ineens een speeltuin’.
http://www.dagjeweg.nl/tip/6728/Speeltuin-Het-Paradijsje
Tylersmuseum, moeten kids wel van houden, maar de mijne (als je niet te lang blijft staan) houden daar wel van.
Molenwijkplas. Klein strandje om aan te zitten met speelplekken er bij en terras voor als het toch redelijk weer is.
Inmiddels heeft Haarlem een grote bios.
Als je iets verder zou kunnen gaan is het Haarlemmermeerse bos echt erg leuk om te wandelen en van speelplek naar speelplek te gaan.
Dichterbij, kinderboerderij en speeltuin Groenendaal.
Haarlem heeft een klimwand, maar ik heb geen idee hoe duur en voor hou oud. Ben er ook al even weg.
Er schijnt ergens een koffiebar te zijn, Meneer Paprika http://haarlemcityblog.nl/shoppen/meneer-paprika/ , ik ben er nog niet geweest, hoorde het pas, maar wie weet is het wat. Klinkt leuk in ieder geval.
Zat te doen in ieder geval.
Ah, je had deels al een invulling. Het weer gaat helemaal goedkomen!!