Haarlem, nog een keer!

Jaaaa ik ga weer shoppen in Haarlem!!



vorig jaar ging ik met de oma van mijn man, zij is bijna 80.

Nu ga ik met mijn beste vriendin (die ook nog eens in verwachting is!)



:dance: :dance:



omdat het zo ver weg is (vanuit Limburg) blijven we een nachtje slapen :inlove: ooh heb er zo’n zin in!



vorige keer was ook leuk, gewoon kledingshoppen en hebbedingetjes enzo. Maar nu :inlove: kinderwinkeltjes here we come :dance:

Jeetje…wat een toewijding…

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel shopplezier dan!!!



Goh…sta er niet eens zo bij stil…werk aan de rand van het centrum en heb er 7 jaar gewoond,maar heb nog nooit zoveel passie gehad er te gaan shoppen…hihi…





Maar ja…het is volgens mij 1 van de leukste winkelsteden geloof ik…

Kan me er wel wat bij voorstellen…

Have fun!!!

Gezelliggggg… veel plezier… :inlove:



Ik was vandaag op mutsen bezoek in Haarlem… is eindje rijden maar goed te doen…



:thumbup:

haha dat is grappig ik woon nog geen 15 min van Haarlem af maar heb er nog nooit op zo’n manier naar gekeken :lol: :mrgreen:



Alhoewel ik altijd ontzettend van Limburg kan genieten :mrgreen:

Leuk, welk hotel verblijf je?

Ha ha, ook ik ben er regelmatig geweest (3 jr op school gezeten en gewoond in overveen en zandvoort). Leuk om te lezen dat je er zo blij van raakt. Het is idd ook een leuke winkelstad, met leuke terasjes en eettentjes precies in het midden. Wij deden altijd de ene kant heen en de andere kant terug. (van de winkelstraat).



Veel plezier!

het gaat me eigenlijk niet zozeer om de stad Haarlem, al kan ik daar wel heel leuk winkelen. Het gaat me meer om het geheel, lekker weg met mijn vriendin, rustig de tijd om te winkelen, terrassje te pikken, te lunchen, bij te kletsen en nog meer te winkelen.



ik weet eigenlijk niet in welk hotel we zitten :oops: dat heeft mijn vriendin geregeld. Wel midden in het winkelcentrum en lekker goedkoop.