haarkleuring er uit wassen......

Ik heb mijn haar pas geleden bij de kapper laten kleuren. Het was een kleurspoeling die met een aantal wasbeurten langzaam aan vervaagd. Maar het gaat mij te langzaam. Op deze manier duurt het nog wel een half jaar voordat ik mijn oude haarkleur weer terug heb.

Heeft iemand een idee waarmee ik mijn haar kan wassen zodat de spoeling sneller vervaagd?

Anti roos shampoo in droog haar aanbrengen en een poosje laten zitten, daarna uitspoelen. Dit wil nog wel eens helpen om het te versnellen.

@kaya wrote:

Anti roos shampoo in droog haar aanbrengen en een poosje laten zitten, daarna uitspoelen. Dit wil nog wel eens helpen om het te versnellen.

Welke antiroos shampoo is het beste? Weet je dat?

wassen met head and shoulders, zwembad bezoeken, dan gaat het stuk sneller

Volgens mij maakt dat niet uit, ik hoop voor je dat het helpt of dat iemand anders nog tips heeft!

head & shoulders helpt wel. Zitten kleine korreltjes in die de spoeling als het ware van je haar af schuurt…

ik spreek ook uit ervaring doordat mijn haar een keertje iets té donker was geworden :oops:

Head and Shoulders inderdaad, en dan niet degene voor gekleurd haar maar de normale variant 4 keer wassen en je kleur is er uit.

Head and shoulders tip komt zelfs van de kapper af, ik kreeg m ook. Anti-roos dan. Ze had het zelf ook een keer gedaan, en het werkte perfect.

Ha, morgen meteen H&S kopen.

Dankje voor de tips! :thumbup:

Ben net nog ff naar de AH geweest en heb mijn haar gewassen. Ik zie nu al verschil, na 1x :thumbup: :smiley: