Haardonatie.

Volgende week gaat het gebeuren, m’n lange haren gaan eraf.

Nu wilde ik mijn staart gaan doneren, zodat er voor kleine kankerpatientjes een pruik gemaakt kan worden.

Is er iemand die dat ook al eens heeft gedaan?

Moet ik ergens opletten, niet dat er hairextensions van gemaakt wordt ofzo, das niet de bedoeling natuurlijk.

Er zijn organisaties waarbij het haar echt naar een pruik gaat voor iemand die hem echt nodig heeft. Ik ken iemand die het ook gedaan heeft. Als je het adres daarvan wil kan ik het aan haar vragen.

er zijn speciale kappers die aan deze goede actie’s mee werken dus ik zou eens kijken als ik jouw was of het op internet te vinden is welke kapper bij jouw in de buurt dat is.

Ik neem aan dat ik de link wel mag plaatsen. Het is niet commercieel:

http://www.haarwensen.nl

@mamma van sharondenise wrote:

Volgende week gaat het gebeuren, m’n lange haren gaan eraf.

Nu wilde ik mijn staart gaan doneren, zodat er voor kleine kankerpatientjes een pruik gemaakt kan worden.

Is er iemand die dat ook al eens heeft gedaan?

Moet ik ergens opletten, niet dat er hairextensions van gemaakt wordt ofzo, das niet de bedoeling natuurlijk.




Hoe lang is het als ik vragen mag ?

mooi gebaar van je, anders wordt het weggegooit ook zo zonde.

ik vind lang haar altijd zo mooi :inlove:

Ik kan nergens vinden of geverft haar wel of niet mag :think:





Mijn vader wilde toen mijn haar hebben, was mijn echte kleur, hij ligt nog steeds mooi gevlochten , en hij wilde het inderdaad doneren, bedankt voor de link :-* :thumbup:





Ik heb haar tot aan de onderkant zeg maar van mijn billen , en ik kan ook best een stuk missen hoor :wink: t, is alleen wel geverft :?

meeste denken dat het mijn echte haarkleur is :wink:





gr mel

Wauw, wat super zeg :thumbup: Ik ben zelf druk aan het kweken voor de Stichting Haarwensen en ik hoop voor de zomer van 2010 zover te zijn dat ik kan doneren. Ben benieuwd of dat gaat lukken :wink:



Groetjes van Yvonne

@melanie wrote:



Ik kan nergens vinden of geverft haar wel of niet mag :think:


http://www.haarwensen.nl/faq.php :wink:

@Danielle_M wrote:

Ik neem aan dat ik de link wel mag plaatsen. Het is niet commercieel:
http://www.haarwensen.nl


Klopt! Mijn dochter van 10 heeft een paar maanden geleden ook haar haar er af laten knippen voor deze stichting. Had ze 2 jaar voor gespaard en nu is ze weer bezig! :thumbup: :inlove:

Mijn dochter van 9 heeft afgelopen november ook haar lange haren aflaten knippen. En op gestuurd naar stichting haarwensen. Zij kreeg als dank een button met de tekst ik doneerde mijn haar aan stichting haarwensen. En een heel lief briefje erbij.

Maar al met al doe je het voor het goede doel, en dat is het!!!

Liefs miranda

Bedankt voor de info meiden, mijn vlecht gaat ook richting haarwensen.

Mijn zus en ik sparen nu ook.



Ik heb al 31cm lange staart voor hun, mijn zus zit nu op 24cm.



Zijn er nog meer mensen nu aan het sparen???

Hoi,



Ik hoef niet te sparen, heb al genoeg moet alleen nog naar de kapper, ik zou 2x kunnen geven, maar ik wil absoluut geen kort haar :wink:

als ik 30 cm geef is het halverwege mijn rug .



mijn vader gaat de staart die hij nog heeft liggen van mij opsturen :thumbup:



gr mel

En hier wordt ik nou emotioneel van!! Wat een verschrikkelijk goed idee en een verschrikkelijk goede daat van jullie!!!



Jullie hebben me aangestoken, ik ben aan het sparen voor mijn bruiloft in juni en daarna ga ik ook doneren!!



Bedankt meiden, voor deze geweldige tip!!!