haar verven kleurspoeling

kan ik mijn haar verven met een kleurshampoo(houdt tot 25 wassingen)

Ik begrijp je vraag niet zo goed… :think:

Met kleurshampoo verf je je haar toch?

ik denk ivm haar zwangerschap :slight_smile:

sorry ik weet het niet :slight_smile:

ja ik bedoel het is geen echte verf.

dus of iemand weet of dat mag?

ja hoor… en gewoon verven mag ook, alleen blonderen zou een minder goed idee zijn …

Ik mag het dus niet van mijn gynaecoloog, terwijl de kapper weer zegt dat het geen kwaad kan. Ze zijn het nogal oneens over het feit of het nu wel of niet in bloedbaan komt en dus ook bij de baby kan komen.

Nu is een kleurspoeling denk ik weer minder agressief denk ik :think:

Ik zou even je verloskundige bellen wat zij ervan zeggen.

Ik heb mn haar gewoon gespoeld, maar t kan wel anders uitvallen door de hormonen.

Mij is verteld dat verven weer n ander verhaal is ivm de erg schadelijke stoffen die in verf zitten :wink:

ik verf mijn haar gewoon tijdens de zwangerschap, bij de andere meiden ook gedaan…en die zijn niet geboren met gekke dingen als blauw haar ofzo… :lol:

@fre wrote:

ik verf mijn haar gewoon tijdens de zwangerschap, bij de andere meiden ook gedaan…en die zijn niet geboren met gekke dingen als blauw haar ofzo… :lol:

Dit is een drogreden. Als een zwangere vrouw veel heeft gerookt of gedronken en haar kindje is heel gezond zegt dat ook niet dat roken en drinken geen kwaad kan.

Ov er het kleuren van je haar…ik zit beetje met dezelfde vraag… ik ga de vk maar bellen…

ik heb bij Y ook mijn haar gewoon geverft.

Morgen ga ik weer naar de kapper voor high lights en low lights. Volgens mij zet ze het wel minder dicht bij de haargrens aan dan normaal hoor.

Maar volgens mijn kapster kan het geen kwaad. Ga iedere 7-8 wkn.

Zal toch wat wezen als het niet meer mocht loop je toch echt voor joker met die uitgroei :lol:

De meningen zij nogal verschillend over het haar verven.

De kappers zeggen dat het geen kwaad kan, al kan de kleur door de hormonen wel eens net wat anders vallen als normaal.

En de gyns en de vk’s zijn het ook allemaal niet met elkaar eens.

Als je zelf twijfelt zou ik kiezen voor een spoeling daar zit niet zoveel troep in, al is troep een groot woord hoor want de haarverf is in de loop van jaren een stuk verbeterd.

Zelf ga ik ook gewoon aan het eind van de maand m’n haar verven hoor, ik maak me er dus niet zo druk om.

ikke ook niet. vroeger was dat idd zo. maar nu niet meer…vele schadelijke ingredienten zijn vervangen!

wel is blonderen ‘erger’ als donker verven ivm de peroxide die erin zit.

ik ga straks mijn haar verven! ga dus écht niet met uitgroei lopen! hoe dan al die zwangere bn’ers dat dan???

ik heb mijn haar laatst nog geverfd…

tegenwoordig kan dat gewoon hoor, alleen dat blonderingsspul is niet zo verstandig om nu te doen… en niet alleen om de dampen maar ook hoe de kleur uitvalt! kan door je hormoonhuishouding nog weleens groen of oranje worden… :mrgreen:

ohja heb nog wle een tip…

misschien wel een gek gezicht maar je kunt zo’n verfdampen kapje kopen bij de gamma die houdt de chemische dampen tegen…

ziet er alleen wel gek uit hihi…

tegenwoordig schijn je ook veel verf op bais van natuurlijke oliën te hebben die helemaal geen kwaad kunnen…

Ik heb al behoorlijk uitgroei maar laat mijn haar dit keer maar wat donkerder verven ipv blonder denk ik,…