Haar van Lynn

Lynn heeft bovenop weinig tot geen haar begint nu wel eindelijk wat te groeien. Maar achter kan ik bijna een staartje in doen :shock: het ziet er gewoon niet uit. Zo’n jaren 70 kapsel bovenop kort en dan achter lang :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Wat zouden jullie doen naar de kapper en achter even kortwieken of eventueel zelf doen. Of zouden jullie het zo laten en wachten tot bovenop wat langer is?



Kijken of het zo wat duidelijk is







lekker zo laten, groeien komt vanzelf!

Ik vind het ook wel zonde omdat ze achter krulletjes begint te krijgen :inlove: maar andere kant het lijkt voor geen porem :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

ach jo ze is nog klein, niemand neemt het je kwalijk!

Ik vind het er niet zo heel raar uit zien?



Bij J. hebben we op een gegeven moment wel wat van de achterkant afgeknipt toen het verschil echt groot werd…

Ikvind het wel lief hoor…! Maar ikben wel van de natuurlijke look bij kindjes dus zou er opzowiezo niet snel wat aan doen,

vind het er ook helemaal niet raar uit zien eigenlijk.

Vind het echt een koppie dreumes haar.



Zou het lekker zo laten en pas als het een matje over de schouderlengte zou zijn en de rest nog altijd kort eens een bezoekje aan de kapper overwegen.

Gok trouwens dat de rest echt wel eerder mee gaat groeien :wink: .

MM ik mag wel hopen dat bovenop een beetje gaat groeien :mrgreen: :mrgreen:



Dan laat ik het nu nog, misschien miep ik er meer over dan dat het anderen opvalt :mrgreen:

ik ken ook iemand wiens kindje dit zo heeft, maar nu ze vier is, is het bovenop nog steeds dunner dan van achter. Maar volgens die moeder, was het bij haarzelf ook altijd zo, tot ene jaar of zes zeven, toen was ht mooi dicht en vol.



Zelf heb ik het altijd op een bob gehouden, maar onze juul werd al bijna met een bob geboren. Zou dus zelf als ik in je schoenen stond, er over drie of vier weken een kort stukje afhalen… Of een klein knipje zo het haar aan de voorkant opzij doen, lijkt het zo al weer anders, als ze dat wil naturlijk.



Maar… een pracht meiske hoor! dat haar vind ik nou echt niet gek of raaf ofzo!

Lekker laten groeien meid

Melinda die begon ook zo :mrgreen:

En is ook helemaal goed gekomen :inlove:



En ik moet eerlijk zeggen het staat Lynn echt niet verkeerd staat wel cute hoor zo :inlove:

Dankjullie wel dames. Dat was altijd wel makkelijk bij Ivan daar ging de tondeuse er eerst over :oops: :mrgreen: Maar omdat nou bij Lynn te doen is ook wel een beetje zielig :lol: :lol:



Ik moet toch binnenkort met Ivan naar de kapper neem Lynn dan gelijk wel mee kan de kapper ook even oordelen. Nu laat ik het eerst even zo

Grappig dat het bij Lynn achterop zo hard groeit. Bij Milan juist bovenop en achterop is het nog bijna niks. Als Milan een meisje was geweest, had hij al heel veel verschillende staartjes gekund.



Ik blijf twijfelen of ik het bovenop af moet knippen om het een beetje gelijk te maken, maar er zitten zulke mooie krullen in, zo vliefd… :inlove:

Ik zou het even laten bijknippen :slight_smile: Mja wie ben ik :lol:

Dan ben je dan onderste babyhaar even kwijt en kan het gewoon vanaf dan gaan groeien.

Ik zou het ook even laten bijknippen, heb ik hier ook gedaan.

En men zegt dat als het 1 keer geknipt is het beter groeit.

En dat is mijn ervaring ook, toen het eenmaal geknipt was was er geen houden meer aan.

En nu groeit het als kool

Maar ik heb het wel makkelijk, mijn moeder is kapster :mrgreen: :smiley:

ik zou het ook ietsjes laten bijknippen



vorige week is juul ook geknipt, zij had juist bovenop allemaal van die lange plukken en achter bijna niets.



nu zit er iets een modelletje aan, voor zover je het een modelletje kunt noemen. :wink:

Onze jongste heeft het ook zo, alleen dan met krul, dat vind ik erg mooi.

Met de oudste ging ik een keer naar de kapper toen ze baby was, toen weigerden ze te knippen want ze vonden het mooi! (inhammen, kale ligplek en lang van boven :? ). Toen heb ik het zelf gedaan. Dus dat zou ik ook doen als het me zou storen.

Haha dat probleem heb ik dus ook met Jenna. Bovenop groeit het lang niet zo hard als achter op haar hoofdje. Ze heeft echt ook al een hele mat waar we een staartje in kunnen doen. Vind het ook echt geen gezicht. Maar tis gewoon iets waar je doorheen moet, over een half jaar zit het waarschijnlijk een stuk beter. Ik zou dus niet knippen.

Ik begin nu een beetje hier mee te lezen… Maar Keira heeft het heel “bizar”. Ze heeft in haar nek een hele mat, ik moet er echt staartjes inzetten, anders dan ziet het er niet uit omdat het zo lang is. Maar je ziet nog steeds heel duidelijk waar haar ligplek was op haar achterhoofd, daar zijn de haartjes nog heel kort.



Foto of iemand zo tips?

Hier bij de oudste ook lang bovenop kort gebleven en achter lang. Ze is rond haar tweede wel een keer geknipt omdat het verschil dus echt te groot werd en vooral aan de zijkanten erg lang werd. Toen krulde het ook weer meer. De jongste nu weer hetzelfde.

Ik vind persoonlijk als het haar achter langer is dan bovenop een stuk minder erg dan als het bovenop lang is en onder kort.

Dat had mijn neefje en die hebben ze gewoon zelf geknipt.

Ik heb het bij Noortje steeds in de nek wat korter geknipt. Gewoon zelf. Nu het wat dikker is wip ik wel eens bij de kapper naar binnen. Meestal knippen ze het gratis. En over 2 weken krijgen we een thuiskapster op proef en die knipt haar ook gratis.



Maar goed, ik zou het persoonlijk wel knippen, want ik hou niet van matjes.