Hebben jullie tips om je haar sneller te laten groeien ?
Je hoort veel over MSM pillen en vitamine B pillen, hebben jullie daar ervaring mee ?
Heb zelf de F.A.S.T. haargroei shampoo en conditioner besteld 4 weken terug (even googelen, mensen zijn laaiend enthousiast hierover) maar je moet hiermee je haar iedere dag wassen wil het werken, en dat vind ik toch wel een grote tegenvaller. Niet alleen kost het veel tijd en moeite, maar voordat het droog is ben je een halve dag verder (ik fohn het niet) en het zit voor geen meter dan, wat ik er ook mee probeer.
Vandaar dat ik op zoek ben naar wat anders.
Anyone ?
Haar sneller laten groeien? Volgens mij is er geen middel die dat doet…
Maar goed… gewoon extensions zetten joh… :mrgreen:
Volgens mij is er indd geen 1 middel dat je haar sneller laat groeien hoor :shifty:
Bij mij helpt zwanger zijn :mrgreen:
Bij mij groeit het zowiezo sneller, maar mijn moeder knipte tot 4 jaar terug elke maand mijn puntjes (en zelfs elke 2 weken), nu doe ik het zelf zodat het lang blijft en word.
Maar das geen middeltje :lol:
Volgens mij zijn die middeltjes pure geldklopperij…
Haar groeit gewoon zo snel als het groeit… Doe je niets aan. Behalve extensions dan Maar die zijn weer behoorlijk duur… :shock:
Volgens mij is er ook niet echt iets wat helpt en anders heel erg graag tips!
Ik heb van januari t/m eind april chemokuren gehad en daarbij mijn haar verloren. Zit nu met smart te wachten totdat het lang genoeg is om mijn pruik weer af te zetten. Kan het wel uit mijn hoofd kijken! :roll:
geloof niet dat er middeltjes zijn
vitamine b kan wel helpen als je veel last hebt van haaruitval maar dat je haar er sneller van groeit heb ik nog nooit van gehoord
En toch werkt die F.A.S.T. shampoo en conditioner wel echt. Ik gebruik het nu anderhalve week en ik krijg mijn pony nu al niet meer fatsoenlijk, zoals hij hoort. En laat dat nu net het enige zijn wat ik wel leuk vond aan m’n kapsel.
@tamx wrote:
En toch werkt die F.A.S.T. shampoo en conditioner wel echt. Ik gebruik het nu anderhalve week en ik krijg mijn pony nu al niet meer fatsoenlijk, zoals hij hoort. En laat dat nu net het enige zijn wat ik wel leuk vond aan m’n kapsel.![]()
dus werkt het omdat je onhandelbaar haar krijg of omdat het echt aan het groeien is ? :shifty:
Hahaha, het staat er inderdaad wel krom. Maar ik bedoelde dus dat mijn pony nu net wat te lang is om te zitten zoals hij hoort. :mrgreen: Niet dat mijn haar er onhandelbaar van wordt. Integendeel zelfs, normaal gesproken gebruik ik niet vaak conditioner en nu wel, en mn haar wordt er juist lekker zacht van.
okeeeeeeeeeeeee en hoe duur is het ?
Bij de originele site zeg maar, in de 30 euro voor 1 fles shampoo en 1 fles conditioner. Bij diverse drogisterij sites (even googelen) zijn ze in de aanbieding voor 24 zoveel.
Heb inderdaad die shampoo en conditioner genomen vanwege de grote hoeveelheid positieve reacties, dus het zal gerust werken. Maar het is voor mij geen doen om iedere dag te wassen (en dan 1 keer shampoo, 5 min intrekken, 2e keer shampoo, weer 5 min. en dan nog eens conditioner, ook 5 min.), het op te moeten laten drogen en het vervolgens voor geen meter zit.
Jammer, maar wil het werken is 5 keer per week wassen (waarvan per wasbeurt 2 keer shampoo en 1 keer conditioner) toch écht het minimum voor die shampoo (staat op de gebruiksaanwijzing) en dat kost mij gewoon te veel tijd, moeite én een kapsel dat enigszins goed zat. :thumbdown:
Als het nou zo’n shampoo was voor 2 a 3 keer per week, oke, maar dit…
Ik werd er na 1,5 week al dol van (de eerste 2 weken moet je het iedere dag wassen).
Heb trouwens toch maar Vitamine B Complex pillen gekocht en MSM. Ben benieuwd :thumbup:
dus dan ben je zoiezo een kwartier bezig met alleen je haren wassen ?
lekker milieu vriendelijk dan …
hahaha dan maar traaggroeiend haar hoor
Ik laat alle drie dingen echt geen 5 minuten intrekken hoor. En wanneer de shampoo intrekt ga ik me gewoon vast inzepen en heb ik de kraan gewoon uit.
@Selena wrote:
Jammer, maar wil het werken is 5 keer per week wassen (waarvan per wasbeurt 2 keer shampoo en 1 keer conditioner) toch écht het minimum voor die shampoo (staat op de gebruiksaanwijzing) en dat kost mij gewoon te veel tijd, moeite én een kapsel dat enigszins goed zat. :thumbdown:
En als er iets slecht is voor je haar is het wel elke dag wassen!
DAar gaat je haar echt niet van groeien. PEr maand groeit je haar 1 cm en in de zomer is dat 1,5 cm
@Krabje wrote:
@Selena wrote:Jammer, maar wil het werken is 5 keer per week wassen (waarvan per wasbeurt 2 keer shampoo en 1 keer conditioner) toch écht het minimum voor die shampoo (staat op de gebruiksaanwijzing) en dat kost mij gewoon te veel tijd, moeite én een kapsel dat enigszins goed zat. :thumbdown:
En als er iets slecht is voor je haar is het wel elke dag wassen!
DAar gaat je haar echt niet van groeien. PEr maand groeit je haar 1 cm en in de zomer is dat 1,5 cm
ik was elke dag me haar vind douchen anders niet lekker
en als het nat is moet ik er zo ie zo cremespoeling in doen anders kan ik het niet uitkammen
Ik was ook elke dag mijn haar :shifty:
Is er ook een shampoo waar je haar trager van groeit? Dan hoef ik niet zo vaak naar de kapper
Warmte zorgt ervoor dat je haar (en nagels) sneller groeien. Dus lekker op vakantie naar een warm land!