Ik heb sinds een week haar op mijn onderbuik gekregen, onder mijn navel. Volgens mijn moeder wordt het dan een jongen. Denken jullie dat ze gelijk heeft??
Volgens mij krijg je altijd tijdens de zwangerschap haartjes op je buik en rond je navel, ongeacht wat het geslacht is.
ik had dat bij alle vier en ik heb vier meiden , dus hier ging dat niet op
Hier ook vachtje en het werd een meisje!
ik heb ook een klein snorretje en echt wel in verwachting van een meidje…
Nee, ben toch echt bevallen van een meisje
Ben wel benieuwd wat het wordt!
O… tot nu toe allemaal meisjes! Leuk!! Een jongen is ook harstikke leuk, maar het rare is dat ik mijn eerste kindje altijd als meisje heb gezien. Nog 8 weken wachten… spannend!!!
Ik had het bij beide kindjes. Een meisje en een jongen
Ik ben de eerste met JA zie ik…
Zegt ook allemaal niks dus.
ook bij beide hoor , een lekker wintervachtje op mijn buik :mrgreen:
Hier ook , en het werdt toch een meisje :inlove:
Ik had het niet en heb een dochter
Ik had wel en blond vachtje :lol: en een echt jochie… maar schoonzusje had van boven naar beneden een streep haar… zwart :shifty: was ze niet echt blij mee, maar wél met haar wolk van een dochter :mrgreen:
hmmm…ik had geen yeti-vacht, maar wel een mooie bruine pigment streep :roll:, heeft er nog bijna een jaar gezeten :wall:.
't werd overigens het mooiste meisje van de wereld :inlove:
Bij Kian inderdaad meer zwarte haren op mijn buik, maar ook elders hoor. het haar op de benen groeide ook sneller.
Bij Esmée groeide mijn haar juist langzamer en had ik minder.
Beide zwangerschappen geen vachtje.
De 2 zwangerschap kreeg ik 2 jongetjes
Hoi,
Hier ook haar op mijn onderbuik (rondom mijn navel). Had wel een vermoeden dat het door de zwangerschap zou komen maar wist niet dat het min of meer een bekend fenomeen is
Wij hebben een meisje gekregen :inlove:
Spannend hoor, succes bij de bevalling!
Ik heb ook een klein vachtje, maar weet neit wat het gaat worden. Raak je het vachtje ook weer kwijt??
Geen haar, wel een jongen!
Geen haar, wel een jongen!