haar haar haar en nog eens haar

dank :-*

het kapsel wat Tweet aangaf vind ik heklemaal super en dan zou ik gaan voor platina blond met grij lila achtig.

Zie je nu veel.

Ik vind het gaaf maar zou het zelf mooit doen.

IK heb hele lange haren en die blijven ook zo hihi

ik vind het bij jou erg leuk.

Maar houd er zelf niet zo van.



ik heb het zelf heeeeel kort en dan zwart met een blauwige gloed eroverheen.

JIj bent echt de perfect de klant voor de keten “Kinki” kappers :mrgreen:

En vriendin van mij komt daar altijd vandaan met de meest extreme creaties :smiley:



Al vindt ik dit ook erg leuk :thumbup:

whaaaaa wat gaaf!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: staat je echt heel goed. Ik zou willen dat ik 't zou durven :roll: :lol:

Supergaaf! en dat verven heb je dus weer zelf gedaan? Hoe doe je dat dan want ik zie 2 kleuren…graag wat tips!

ja ik verf wel vaker met 2 kleuren en soms doe ik nog wel een 3e kleur erbij , ik heb als basis zwart genomen eerst al mijn haren zwart gemaakt als dat is uitgespoeld maak ik het bakje coupe de soleil klaar ( het blondeertuig ) en smeer dat onregelmatig in mijn haren dus dat je lichtere delen krijgt , de eerste lading blondeer laat ik niet helemaal inwerken zodat dat donkerder blijft maar lichter is als het zwarte , dat spoel ik weer uit en doe vervolgens weer blondeer in mijn haren en laat dat wel de gehele inwerktijd erin zitten.



nadat dit ook is uitgespoeld was ik mijn haren eerst even goed en behandel het met een maskertje , het is een flinke aanslag voor je haar natuurlijk.



ik laat mijn haren aan de lucht drogen en als mijn haar droog is doe ik als laaste de kleurstof over al mijn haren en laat dat een kwartiertje het werk doen. uitspoelen en klaar is naat met het resultaat ! :thumbup:





:oops: :oops: excuus voor de late reaktie ik was me topic vergeten :oops: :oops:



allemaal bedankt voor de leuke reakties !! :-*