haar haar haar en nog eens haar

jawelllll hier nog 1 met een haar issue



kijk mijn haar heeft al alle kleuren van de regenboog gehad maar steeds hetzelfde model kort , achter. lang , voor.



maarrrr



ik ben het zat !



wie geeft me een leuk model , lekker spicey kort , of kort met lang …



zal ff laten zien he ik het allemaal had …



oranje







roze met zwart









roze met blond en erg kort







rood met zwart







of helemaal vuurtoren









nou zoals je dus ziet ben ik wel in voor iets helemaal geks vaags raars debiels , ik ben nergens bang voor.



dus ik zou zeggen , gooi je haar los en maak me gek !



ik ben inspiratieloos

Zoiets is misschien ook wel iets voor jou:

http://www.kapsels.net/kapsels2/outlookkapsels2.htm

Misschien eens een “alledaags” kapsel?? :wink:

En dan platinablond of zo, met groene langere plukken?

tweet das echt wel gaaf !! :thumbup:



maar volgens mij ben ik daar i de ochtend wel ff zoet mee hahaha.



en ICL ook dat heb ik tussendoor “alledaags”

kijk maar zo ben ik nu…







het is te gewoontjes hahahaha.

Ik hou ook van apart,heb nu een matje in mijn nek…en aan een kant heel kort…en aan de andere kant laat ik het met het matje gelijk groeien,bovenop een kuif…

Sow wat heb jij veel verschillende kapsels gehad, die die kleuren :shock: vind het wel cool. Maar zelf zou ik het nooit doen.



Ik vind gemilimetert haar erg mooi ( zwart geverft ) maar het moet je echt staan, en volgens mij staat je dat wel.



Of aan de linkerkant zeg maar tot net onder je kin, en de rechterkant een leuk figuur in laten scheren.

wat super al die kapsels van je, echt.

Ik had het zelf altijd kort en paars…nu is het tot mijn schouders en bruin…erg saai dus en ben zelf ook op zoek naar iets leuks…maar heb het nog niet echt gevonden Komt ook omdat ik (nog) geen zin heb om 2 uur bij de kapper te zitten nu onze kleine meid er is…

nomi gimme picture plies !!



hahaha wil het wel ff ziennnnn natuurlijk …



edanjelan gewoon zelf verven :wink: doe ik ook altijd 8)

Dat zelf verven doe ik nu dus ook maar waar haal jij dan die leuke kleuren (roze, dat rode…)?

voorbeelden romata voorbeelden moet ik hebben WHAHAHA ghehe.



ga ik naar de kapper euh ja aan de ene kant iets tot me kin en de andere kant iets korter en bovenop iets langer en achter in plukken … hahahahahahaha.

ik haal ze bij blackwidow in rotterdam , de meest vage kleuren hebben ze daar , van fluoriserend groen tot you name it welke kleur !!





maar ben ff niek uit school halen we kletsen zo verder !!



tot zo !!! :-*

tja…dat is een beetje uit de richting Rotterdam…

aan mij heb je niks want vind zoals je het nu hebt het leukste van alle modellen en kleuren… maar aangezien jij dt te alledaags vind, ben ik denk ik niet de aangewezen persoon om ideeen te geven :slight_smile:

In Den Bosch zit een zaakje genaamd Hair Self Shop.

In Assen en Groningen zit kledingzaak London, die verkocht vroeger in ieder geval ook felle kleuren.

In Amsterdam kun je volgens mij slagen voor felle kleuren bij gothickleding zaakjes als Diablo en zo.





:wink:

Sorry…kan hier geen foto plaatsen…(ivm prive houden)…en t model is nog niet zoals t hoort te zijn he…omdat de andere kant nog moet groeien…

@nathaliehvdominique wrote:



maar volgens mij ben ik daar i de ochtend wel ff zoet mee hahaha.


Welnee, je stapt uit bed, smeert er wat vieze plakzooi in, rommelt wat over je hoofd met je platte handen, en het zit al! :wink:

Ik vind het super hoor dat je dat durft, ik zou het zelf noooit aandurven.

@Tweet wrote:

Zoiets is misschien ook wel iets voor jou:

http://www.kapsels.net/kapsels2/outlookkapsels2.htm




dit heb ik nu ongeveer… erg leuk moet ik zeggen!!



alleen bij mij is het blond met een uitgroei dat staat ook wle heel grappig!!

sorry, heb geen voorbeelden voor je, maarreuh… ik vind je zo’n stoer wijf :inlove: ( :oops: als ik dat mag zeggen :oops: )



Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat! :thumbup: