haar eerste rapport

Toen ik Daphne vanmiddag van school ophaalde, had ze haar rapport gekregen.

Mama ik heb mijn rapport gekregen, die zit in de tas,mag ik bij charlotte spelen het mag van charlottes moeder…

tuurlijk mag je spelen, ik kon dus weer met myrna naar huis hihihihi

zo leuk dat ze afspraakjes maken, en het dan zelf regelen

met zijn tweeen hand in hand huppelden ze naar de auto van de andere moeder toe hihiihihihi :inlove: zo lief

deze mama helemaal in spanning wat er in het rapport stond geschreven, maar dat was allemaal goed en de juf heeft er een leuk verhaaltje van gemaakt heel lief…

en wat er stond was ook geen verrassing, dat wisten we allemaal ook wel… :inlove: :inlove: :inlove:

Hier geen rapport voor de groep 1/2 kindjes. Wel had mijn zoontje uit groep 2 een plakboek bij van de afgelopen twee jaren. Maar ik vond het geschreven stukje zoals ze dat op de vorige school altijd wel deden toch ook wel leuk erbij.

hier is het ook gewoon een geschreven verhaal over hoe ze het doet, geen echt rapport…

en aanstaande vrijdag mag ze “afzwemmen” voor puppy 1, mag ze laten zien dat ze kan drijven met zo’n drijfding…goed he? :thumbup:

hier is het eerst puppy 1,2 3 en dan door met de echte zwemles voor het A diploma

Heel goed van dr!

Hier een ; dit kan ik al; boekje, met daarin aangegeven wat ze zouden moete n kunnen, of ze op nivo zitten, of erop of eronder.

Sam zat overal op normaal, alleen zingen en liedjes kennen zat ze boven normaal!