Haal de tuinstoelen alvast uit de schuur!!!

Het paasweekeinde krijgt een warme start!!!

:dance:

EINDELIJK!!!

Waar we vorig jaar nog te maken hadden met sneeuwbuien, kunnen dit jaar de tuinstoelen uit de schuur. In het oosten wordt het zelfs 23 graden. :mrgreen:

Meteoroloog Henri van Zoelen spreekt dan ook van een fantastische begin. “Het wordt gewoon hartstikke lekker weer”. Wel zijn er landelijk gezien grote verschillen te zien. In het oosten van het land bestaat de meeste kans op mooi weer.

Pas op eerste en tweede paasdag komen er meer wolken en kan er regen vallen. “We hebben dus eerst twee lekkere dagen maar vanaf zondag wordt het allemaal wat moeilijker”, aldus van Zoelen. “Op beide paasdagen is het weer afhankelijk van hoever een storing die vanaf de Noordzee het land op trekt. Aan de oostkant van dit systeem bevindt zich warme lucht en wordt het 20 graden. Daarbij is veel ruimte voor de zon en in de middag valt lokaal een bui. Bij de storing zelf overheerst de bewolking, valt soms wat regen en wordt het niet warmer 16 graden. Vooralsnog ziet het ernaar uit dat de storing zondag de westelijke provincie aandoet”.

Vanavond worden al extra files verwacht omdat veel mensen in verband met het paasweekeinde vandaag al op pad gaan. De ergste drukte wordt verwacht op wegen vanuit de Randstad en rond de Veluwe. De ANWB schat dat 450.000 Nederlanders met Pasen een korte vakantie houden. Ruim de helft daarvan blijft in eigen land. Daarna zijn België, Duitsland en Frankrijk de populairste bestemmingen.

Ik kom denk ik naar Nederland toe dan. Hier krijgen we regen, met wat regen, en een beetje regen erbij, aangevuld met regen. Oh, en tussen door nog wat regen hier en daar…maar vooral hier. zucht

verhuist accuut naar het oosten 8)

haha ben ik toch naar de goede plek verhuisd :mrgreen: :wink:

@Mip wrote:

Heb wel een logeerkamer voor je… :mrgreen:

Heerlijk!!! :smiley: 8)

Maar ik begrijp alleen deze zin niet:

Pas op eerste en tweede paasdag komen er meer wolken en kan er regen vallen. “We hebben dus eerst twee lekkere dagen maar vanaf zondag wordt het allemaal wat moeilijker”, aldus van Zoelen.

joehoe mooi weer!

vanavond krijg ik me mooie nieuwe wicker tuinset :inlove:

laat de zon maar komen (die schijnt hier nu ook al heerlijk) 8)

Heerlijk…

Mijn balkonnetje heb ik vorige week vrijdag al helemaal schoon geschrobd en de stoeltjes zijn ook weer wit :slight_smile:

Tigo is morgen vrij en ikke ook dus ben van plan samen met hem te genieten van het mooie weer in Oud Valkenveen :slight_smile:

Ben blij dat ik in het oosten woon :mrgreen:

eh… we wonen in het oosten maar gaan het paasweekeinde naar zeeland :eh:

Stuur daar het zonnetje ook maar heen dus :mrgreen:

:dance: :dance:

@mamaartje wrote:

eh… we wonen in het oosten maar gaan het paasweekeinde naar zeeland :eh:

Stuur daar het zonnetje ook maar heen dus :mrgreen:

Voor wat het waard is; in zeeland heb je relatief veel zonneuren en is het meestal zonniger en warmer als bijv. omgeving Rotterdam. :wink:

Jihaaaa…wij gaan morgen naar de dierentuin! :dance:

En we zijn vast niet de enige :silenced: :wink:

Jihoe, ik ben héél blij dat ik in het oosten woon :mrgreen:

jha hier ook zo’n oosten bewoner :smiley:

wij gaan met de pasen, morgen gaan we al weg, naar limburg toe, hopelijk daar ook goed weer!!!

@NoortjeP wrote:

@Mip wrote:

Heb wel een logeerkamer voor je… :mrgreen:

Jaaaaa, kom met kind en hond en hou heel erg van een opgemaakt bedje met zo’n mooi omgevouwen laken net als in een hotel :angel:

:dance: :dance: Heerlijk

Wij wonen topografisch gezien niet echt in het oosten geloof ik maar toch hebben we dit in het vooruitzicht volgens http://www.weeronline.nl. (Hier kun je op plaatsnaam zoeken en klopt hier altijd!)

Joepie!! En ik mag zometeen m’n nieuwe fiets ophalen!! (Sparta bulk bullet!! :dance: ) En…woon in het oosten!! :dance:

oosten goed vertegwoordigd hier merk ik :lol: :lol: