ha, daar hebben we Sauer weer!

ik kwam laatst dr.Sauer weer tegen in het blaadje van de consumentenbond.

hij leid blijkbaar een expertise centrum voor kinderen met overgewicht :eh:









hielp borstvoeding daar ook niet tegen?









ach, laten we hopen dat ie hierdoor wegblijft van de kraamafdeling 8)

Nou idd, rare kerel! :silenced:

:eh: nou begin ik wel weer te twijfelen over de betrouwbaarheid van de consumentenbond :think:

Ik wilde eigenlijk net lid worden…

Gewoon doen hoor! Ik vond het toen best handig. Maar nu ik een lidmaatschap heb van de BIB lees ik de gids altijd daar :wink:

Ah, hé! Dat is ook een idee. Ben ook lid van de bieb. Maar heeft het ook nog voordelen om lid te worden? Je kunt dan natuurlijk wel online ook dingen bekijken, da’s wel handig (en lekker lui :wink: )

Ja, dat is inderdaad best handig en lekker lui, maar je betaald daar ook weer extra voor :wink: en uiteindelijk heb je dat toch niet iedere dag/week/maand nodig(of tenminste wij niet), dus om nou ergens voor te blijven betalen vond ik een beetje :eh: , maar je kunt ze wel om hulp vragen wanneer er eens iets mis gaat dacht ik :think: , kijk eens op de site voor de voordelen :wink:

of doe zoals ik: lees het bij je schoonouders :wink:

ik vind het namelijk best wel duur :oops: zo’n 6 euro per maand.

je kan ook bellen onder de naam van iemand anders :oops: :oops: :oops:

wie is dr sauer?



(ben nu vast héél dom!)



Groetjes

google even op Sauer en “de terreur van borstvoeding” :wink:

dr. Sauer staat op de payroll van Nutricia en gooit en passant wat misverstanden over borstvoeding de wereld in, alzijnde “deskundige” :?

Hmmm… ik heb het even gelezen.



Mijn conclusie?



Die vent spoort niet!

wiens brood men eet, diens woord men spreekt :wink:

Dat blijkt ja!



jij zit ook nog laat op het KoK! Haha

jij ook. heb vanmiddag geslapen, nog niet moe. mail je zo ff. heb foto’s voor je