H&M babykledinghangertjes

Heeft er iemand misschien wat H&M babykledinghangertjes over? (Dan bedoel ik dus de witte kledinghangertjes waar de babykleding in de winkel aan hangt.)

Bedoel je die helemaal wit zijn, zonder zo’n metaal hangertje ?

Daar heb ik er nog wel wat van, maja opsturen lijkt me niet zo handig ?

Die helemaal witte inderdaad, van kunststof.

Ik heb geen idee hoeveel er in een enveloppe door de brievenbus zouden passen? :mrgreen:

Ik had naast houten hangers ook grijze en witte kledinghangers.

Ik had laatst die houten hangers verkocht en daarbij nog plastic kledinghangers gegeven, maar ik weet even niet welke :think:

Ik zal vanavond even kijken welke ik nog heb hangen, of dat die witte kledinghangers van H&M zijn.

In mijn jongste haar kast hangen er 8, misschien ook nog bij mijn oudste in haar kast, zou ik even moeten kijken.

Maar tsja hoeveel passen er door de brievenbus, test jij het even ? :mrgreen: dan stuur ik ze graag naar je op.

heeft h&m ze zelf niet meer in de winkel hangen? als je hangertjes vraagt krijg je vaak een hele stapel van ze :thumbup:

ik heb pas een heleboel broekhangers van ze meegenomen omdat ik die elke keer te kort kwam

Ik heb even gekeken, maar ik heb ze niet meer hangen.

Ik heb er hier 1 liggen… als je die wilt hebben pb anders even.

ik pb je :wink:

Als ik weer eens bij de H&M ben, ga ik het zeker vragen! Meestal zijn de winkels ‘in de grote stad’ niet zo makkelijk…maar als A&L die ervaring ook heeft, dan misschien H&M wel. :slight_smile:

@sassie1980: Jammer, maar bedankt voor het kijken!

@chantal: tnx!

@Kwakje: Bedankt! Ik ga even kijken of het lukt met romata en de pb van chantal en anders laat ik het je weten. :slight_smile:

@romata: Ik heb even gekeken, volgens mij is het mogelijk om 10 haakjes (2 stapeltjes van 5, met de haakjes ‘naar elkaar toe’) binnen het maximum formaat van 26,5 x 38 x 3,2 cm te verpakken.

oh hier in Rotterdam doen ze niet moeilijk hoor (althans die in de stad naast c&a doet niet moeilijk)

:think: jij kwam toch ook uit Rotterdam of…

Ik heb er laatste een stuk of 20 weggegooid… Zal het voor je onthouden als je wilt? Kom er wel vaker…

Nienke, pb me je adres even… stuur ik er wat naar je op :-*