Gynefix (koperspiraal verwijderd) 1 MK en nog niet zwanger

Hallo,



ik heb sept. 2011 mijn koperenspiraal Gynefix laten verwijderen. Ik ben op 14 feb.2012 positief getest, waarbij ik na 8 weken zwangerschap een miskraam heb gehad. Gelukkig is alles via de natuurlijke weg uit mijn lichaam gegaan. Curretage was gelukkig niet nodig. Na mijn miskraam is mijn cyclus niet regelmatig. In de afgelopen maanden schommelt het tussen de 32 dagen en 45 dagen. Door deze schommeling hebben we maar ovulatietesten aangeschaft maar ook deze hebben tot nu toe niet geholpen.



We zijn nu al bijna een jaar bezig en ik begin erg ongeduldig te worden. mijn man probeert me enigzins de spiegel voor te houden door te zeggen dat het al een keer is gelukt en dat ik de hoop niet moet opgeven. Maar dat helpt niet.



Ik zou graag met lotgenootjes willen praten hierover. Ik denk eroverna om naar de gynaecoloog te gaan als het in de komende twee maandjes niet lukt. Ik weet het gewoon niet meer.

Hoi Dunya, welkom om het forum.

Wat jammer dat je een miskraam hebt gehad :hug:



Je hebt verschillende mogelijkheden om je ergens bij aan te sluiten :wink: bij de augustus / september stoppers (ben ik er ook één van), en bij ‘wanneer zwanger worden langer duurt’ zijn er ook een aantal topics waar je je bij aan zou kunnen sluiten.



Tja je ‘weet’ inderdaad dat het mogelijk zou moeten zijn maar wachten is gewoon hartstikke frustrerend.

Met de ovutesten kun je wel iedere keer een duidelijke eisprong vinden?

Je kunt inderdaad langs je huisarts gaan en vragen om een verwijzing naar de gynaecoloog.

Hoi,



Wat naar van je miskraam zeg!

En dat je nog niet zwanger bent wil niet zeggen dat het niet meer lukt,

Ik heb vorig jaar oktober een mk gehad met 6 weken maar voor ik zwanger was waren we al zo’n 9 rondes bezig. Heb niet precies geteld maar zoiets is het wel geweest. Na de mk ben ik 2x ongesteld geworden en nu ben ik dus weer zwanger.

Het zegt dus niks, het kan heel snel gaan maar ook langer duren, verschilt ook weer per keer.

Maar ik begrijp dat je ongeduldig wordt, had ik namelijk ook.

Als ik het goed begrijp ben je nu ongeveer een half jaar na je mk. Het kan dus best zijn dat je de komende maanden weer zwanger wordt!



Maar als je je zorgen maakt kan je uiteraard ook naar ene gynaecoloog gaan, misschien dat zij je gerust kan stellen of ergens mee kan helpen, tips ofzo. Veel sterkte met het verwerken en hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!

ik heb ik mei 2011 een mk gehad.

nu in april 2012 pas weer zwanger.



soms heeft je lichaam echt even de tijd nodig.

als je iets graag wilt dan valt wachten niet mee.

hoop dat je snel zwanger bent. :pray:

Ik zag dat je topic ook is aangemaakt bij “als zwanger worden langer duurt”, dus ik ga deze sluiten.