gynaecoloog jbz overleden

Voor alle meiden hier op kok die onder behandeling zijn in het jbz:



http://www.jeroenboschziekenhuis.nl/jbz/jbz_patient/



http://www.condoleance.nl/registers/register_11954.html



Gister bereikte me het nieuws dat gynaecoloog bart van turnhout afgelopen vrijdag op zijn werk is overleden.



Heb hem mogen leren kennen als collega en als behandeld arts in de aanloop naar deze zwangerschap toe. Het was het een ontzettend sympatieke, toffe en gezellige man. Komende woensdag zou hij pas 54 geworden zijn.

Veel te jong …





Bart, rust zacht :kaars: :cry:







(modies, weet ff niet waar dit hoort, dus als het niet hier hoort verplaats het maar)

Vreselijk. Ik heb hem niet gekend.



Rust zacht :kaars:

Ja, ik zag het inderdaad in het Brabants Dagblad.

Vreselijk…

kende hem alleen van televisie





Veels te jong











:kaars: :frowning:

Wat verschrikkelijk zeg!

Veel sterkte voor een ieder die hem moet missen.





San27 televisie?

@joseetje wrote:

Wat verschrikkelijk zeg!

Veel sterkte voor een ieder die hem moet missen.





San27 televisie?










ja op sbs waren altijd aflevering van de kraamafdeling over bevallingen enzo

tjeee… heftig nieuws zeg… zoo jong… wat een verlies, wat een verdriet



:kaars:

Ik kende hem wel, van de behandelingen in de medische molen. Een energieke, positieve man, die me altijd op wist te peppen. Hij zag eruit als een soort “slager” zo zeiden we altijd grappend tegen vriendinnen die ook bij hem kwamen maar was 1 van de beste en 1 van mijn favo’s daar. Ik ben voor deze zwangerschap niet meer bij hem geweest, maar zal hem zeker niet vergeten. Ik had altijd weer een goed gevoel als ik na de zoveelste tegenslag uit het ziekenhuis kwam en bij hem was geweest.



:kaars:

Wat erg zeg. Ik heb nascholing van hem gehad afgelopen jaar. Was ontzettend boeiend. Hij was echt begaan met zijn vak.

:kaars:

:kaars:

Hij is de gyn die de bevalling van de jongste gedaan heeft en ons goed aan het lachen gemaakt heeft, ondanks de redenen waarom we daar waren. Hij was een erg sympathieke en nuchter man. Ik schrik idd wel even dit nieuws zeg.



:kaars: :kaars:

jemig wat sonde, het was zo’n sympathieke vent! :cry: :kaars:

Wat erg zeg ik kende hem ook alleen van tv, maar ik riep altijd als ik zo een gyneacoloog kan krijgen dan mag t een man zijn, anders alleen vrouwen



Rust Zacht :kaars: