Daphne heeft nu op woensdagmorgen gymles zie ik op de site van school staan (waarom komen er geen briefjes meer mee naar huis over dit soort dingen?) eerst had ze alleen een paar gymschoentjes nodig, en die bleven in de klas, nu heeft ze dus echt gymspullen nodig en die moeten in een gymtas mee naar school en weer terug…
wat hebben jullie aan gymspullen voor jullie dochter?
Echt zo’n gympakje/turnpakje of broekje/t-shirt? de schoenen hebben wel al, die heeft papa van de week al snel gekocht voor ze :thumbup:
staat dat niet in de schoolgids?
Een kort broekje met t-shirt kan, Anna Sofie wilde een turnpakje.
Wendy heeft niks met die turnpakjes enzo vind ze vreselijk, voor haar dus gewoon een kort broekje en shirtje,
Dit was bij hen in het voorgaande scholljaar ook al zo…
Er staat niets over in de schoolgids en die van dit jaar moeten we nog ontvangen…gaat lekker he?
Karel stond maandag voor een dichte kerk, daar zou om 9 uur de jaaropening zijn, die was door de nieuwe directeur afgezegd, en bijna niemand wist dat. De school begon dus gewoon om half 9 en dat was de vrijdag ervoor even op de site gezet…Heel veel mensen waren dus te laat op school.
Ik vraag wel even aan dapne wat de andere kinderen zo’n beetje aan hadden en wat ze wil, ik denk een turnpakje…
is idd maar net wat jou kind fijn vind en wat ji wil
voor de leerkracht is het wel prettig als het kind het zelf kan aantrekken
Ik koop gympies met klittenband van 7,95 bij Scapino en heb wat minder pyama-lijkende shortama’s van Hema of Action als gymkleding.
Sharon draagt met gym een roze gympakje met een zwart wielrenners broekje en van die zwarte ballet schoentjes.
Vooral geen schoenen met veters doen hoor, dat is zo lastig als ze moeten opschieten.
Overigens is Sharon wel de enige met een gympakje aan, de rest draagt gewoon een T-shirt en broekje.
Sharon heeft voor de vakantie een T-shirt gehad met de schoolnaam en logo dus misschien gaat ze daar nu wel in gymmen.
Bij Wibra hadden ze trouwens hele leuke balletpakjes in het roze voor erg weinig, misschien is het iets voor Daphne?
ik heb een rose turnpakje gekocht, ze heeft al rose gymschoentjes, van die makkelijke met een elastiekbandje over de voet…
in het turnpakje zat een piepklein gaat, net onder een naad, dus ik heb hem voor de helft van de prijs, dat gaatje kan ik zelf heel makkelijk maken en wegwerken :thumbup:
Kayleigh heeft ook een roze turnpakje.
Maar ze heeft ook een shirtje en een korte broek aan met gym.
Gewoon uit de kast geplukt.
Bij ons zijn ze heel simpel…ze hebben een schooltenue. Zwart broekje en geel shirt met de naam van de school erop. Iedereen hetzelfde, geen gedoe.
Indy mag dit jaar in haar volgend jaar zomer te kleine shortama gymmen :mrgreen: Hartstikke leuk ding, als je niet weet dat het een pyjama is zou ze er gewoon mee op straat kunnen lopen. Maar nu gaan de broek en het shirt dus als gymkleren mee
Voor turnen heeft ze gewoon haar turnpakje, kan ik het gewoon gescheiden houden in 2 tassen, gymkleren en turnkleren.
bijna alle meisjes hebben zo’n roze gympakje hahaha
ze horen het dan van elkaar en willen dan allemaal hetzelfde, grappig :mrgreen:
Is dat wel handig als ze moeten plassen?
Met zwemles adviseren ze daarom ook al een bikini i.p.v. een badpakje.
Ha! Ik heb vandaag net met mijn dochter een nieuw gympakje gekocht. Een echt turnpakje bij de sportwinkel. Ja ik heb gekeken bij de Scapino(Daar wel gymschoentjes gekocht, voor maar drie euro!!), maar die gympakjes zitten niet mooi bij haar. Dan komt haar onderbroek eronderuit en een stuk bil. Mijn dochter is slank, maar heeft wel echte billen die echt ergens in moeten. Dus wij verder kijken en uiteindelijk bij een sportzaakje kunnen slagen. Oke bijna 20 euro, maar die zit netjes… Ik had natuurlijk een shortje kunnen kopen en een t-shirt uit de kast, maar ja…het staat zo leuk :inlove: !!! En met plassen is het geen probleem. Het is stretch. Dus zo uit.
Haar vorige pakje had ik ook twee maten te groot gekocht en daar heeft ze twee schooljaren mee gedaan. Bij deze heb ik dit net zo gedaan en nu maar hopen dat ze deze ook twee schooljaren aan kan… :shifty:
Nu snel naar mijn pasta,
Liefs, Dores.
wij hebben hier een turn pakje van h&m en turn schoentjes van helo kitty