ja en zelfs toen … met naam erop en in een tasje… is het dus wel gebeurd dat er dus 2 verschillende schoenen in 1 tasje zaten :lol: .
Echt ik wil niet weten hoe die kids zich aan het omkleden waren toen dat gebeurde.
In november mag ik weer op zoek naar een stel nieuwe … of kijken of ik nog toevallig maatje 26 in de kast heb liggen, dan gaat nummer 3 naar school.
Tasje erom en weer in de mand.
De oudste 2 slepen de zooi zelf mee naar gym inmiddels.
Gisteren een poging gedaan voor nieuwe maar allemaal uitverkocht dus!
Hier sporten ze sinds dit jaar (groep 3) zelfs in de sporthal waar ze met zijn allen heen lopen.
En ze moeten zelfs zelf douchen en afdrogen.
Nu kan ze dat wel maar had niet verwacht dat ze er al zoveel drukte van zouden maken in groep 3.
Hier gisteren geslaagd bij de bristol! Niet die ouderwetse genomen, maar toch wat stevigere, ook met klitteband en lichte zool. Waren nog eens 50% korting ook. Meten maat 28 en 29 meegenomen
Ik heb zaalvoetbalschoenen met klitteband gekocht. Wel wat duurder, maar hij kan ze straks ook aan met zaalvoetbal.
wel kopen ook altijd de goedkope fariant van de schoenenreus
meestal wit…
met een naam onderop,.(als ze evt doorgegeven kunnen worden,
is de stift wel weer verdwenen)
en 2 stippen aan de binnenkant,áls de stipjes elkaar knuffelen zitten de schoentjes goed’ (hihi hoe fout,maar 't werkt)
Anne heeft wel hele foute overgens echt de roze,.
maar ze vindt ze geweldig
De kleuters gymen hier wel op schoentjes maar wel in ondergoed (helaas)
Anne heeft dan ook na school ineens boxertshortjes aan
zoals zei zegt heule grooote onderbroeken mama :mrgreen:
oh ik vind dat juist wel lief die kindjes in hun broekje en hempje :lol: .
Dat is gewoon nog zo heerlijk kleuterig.
Wel zorg ik dan altijd dat onderbroekje en hempje matchen (dus over 2 maand moeten hier de setjes weet netjes naast elkaar liggen, zodat papa ook matching spul aantrekt op schooldagen 8) ).
Ik heb die bj Van Haren gewoon online gekocht gisteren.
Ik denk dat in de winkels op dit moment idd veel is uitverkocht.
Heel makkelijk, geen verzendkosten en als ze niet passen dan kan je bij de winkel ruilen.
Wij zijn gisteren gymschoenen wezen kopen met de oudste twee (jongste mocht ook mee voor de gezelligheid ). Bij scapino, van het merk dutchy, soort sneakers maar dan met klittebandsluiting en binnenzool. Want je gaat natuurlijk niet meer op die rare dingen lopen als je naar groep vier of zes gaat. (hier hadden ze dus van die dertienineendozijngympenmet klitteband). Het toeval wilde dat ze in de maat van beide heren nog een paar oranje schoenen hadden. Verder niets meer, in geen enkele maat. Dus voor 20 euro kunnen ze er samen weer een jaar tegen.
Zoiets maar dan oranje:
Hier gaan schoenen trouwens nooit over van de een op de ander. Dat is zo slecht voor de voetjes. En die gympies zijn iets van zes euro per paar, en vaak nog twee paar voor een tientje of zo.
Wij zijn gisteren gymschoenen wezen kopen met de oudste twee (jongste mocht ook mee voor de gezelligheid ). Bij scapino, van het merk dutchy, soort sneakers maar dan met klittebandsluiting en binnenzool. Want je gaat natuurlijk niet meer op die rare dingen lopen als je naar groep vier of zes gaat. (hier hadden ze dus van die dertienineendozijngympenmet klitteband). Het toeval wilde dat ze in de maat van beide heren nog een paar oranje schoenen hadden. Verder niets meer, in geen enkele maat. Dus voor 20 euro kunnen ze er samen weer een jaar tegen.
Zoiets maar dan oranje:
Hier gaan schoenen trouwens nooit over van de een op de ander. Dat is zo slecht voor de voetjes. En die gympies zijn iets van zes euro per paar, en vaak nog twee paar voor een tientje of zo.