Gymkleding

Misschien een rare vraag hoor, maar wat voor gymkleding dragen kleuters?



Bij ons gymmen de kleuterklassen in onderbroekje en hemd, maar dat is volgens mij omdat het anders te lang zou duren met aan-en uitkleden. Mijn oudste zoon kan zichzelf echter al goed aan-en uitkleden en er zijn ook kinderen die in gymkleding gymmen volgens hem en ik vind het zelf om gevoelsreden ook prettiger als ie in gymkleding zou sporten. Maar wat dragen ze dan? Wit? Of voetbalbroekjes?

voor jan heb ik het op school hangen aan zijn kapstok.

om de paar weken neem ik het dan mee.

hij heeft zwarte schoentjes ( soort bootschoentjes) en gewoon een korte broek van flleze.

of hij de licht blauwe of de rode.

en dan gewoon een t shirt

de kleuren maakt niet uit joh

waar koop je zoiets?

je moet niet zo moeilijk denken joh.

heb je niet nog een korte broek van afgelopen zomer liggen?

is goe dgenoeg hoor

dan ken jij mijn zoon niet

die korte broek van afgelopen zomer is een gewone korte broek, er moet een gymkortebroek komen!

ik wilde hem namelijk al zijn slaapkortebroek als gymbroek aansmeren, mooi wit dacht ik, dat moesten wij voorheen op de HAVO ook, maar daar trapte hij niet in

http://cgi.ebay.nl/2-nieuwe-gym-pyjama-camping-broekjes-voor-1-euro_W0QQitemZ6832505911QQcategoryZ51979QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem



ik weet niet wat voor maat hij heeft?

maar deze draagt jan tijdens het gymmen

http://cgi.ebay.nl/344-gym-sport-broek-mt-128_W0QQitemZ6832500169QQcategoryZ51979QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem





en deze kwam ik tegen

Bedankt! (sorry hoor, dat vergeet ik vaak, geef altijd mijn ouders de schuld dat ik niet netjes genoeg ben opgevoed :wink: )



waarop heb je gezocht? want ze zijn wel prima, maar alleen de maat is nog te groot. Qua broeklengte heeft ie 104 en die moet ik altijd nog flink aansnoeren omdat ie zo smalletjes is.

dan is die fleece broek op zich wel te doen.

die is niet zo breed hoor.

dat tot 9 jaar is echt overdreven.

jan heeft qua broeken ni 116/122

maar ik moet nog zien of hij ze deze zomer nog wel aan kan.



ik heb gezocht bij kleding, jongens en dan trefwoord gym

nogmaal dank je!

ik ga morgen ff goed kijken, want hubbie wil nu naar bed :mrgreen:

Jullie blij dat je geen meisje hebt :wink:

Dan moet je zoals ik op zoek naar gympakjes :roll: Madam hier heeft een zwarte, vreselijke kleur, maar rose was uitverkocht.

Want alle meisjes hebben een gympakje en wat doe je dan als moeder :inlove:

zelf naaien?



ik ga trouwens volgende week in de stad kijken voor een sportbroekje

iemand nog tips voor zaken? zouden ze ze bij de HEMA hebben?

In de stad kon ik niets vinden, maar ik heb nu twee bods uitgebracht op (toevallig allebei) speurders.nl.



Hopelijk keurt meneer ze goed.

Ik vind het eigenlijk toch een raar idee dat ze in hun onderbroekje moeten sporten. Hij heeft nog wel eens een geurtje aan zijn broek zitten, niet echt hygienisch dan.

@lydia wrote:

Jullie blij dat je geen meisje hebt :wink:

Dan moet je zoals ik op zoek naar gympakjes :roll: Madam hier heeft een zwarte, vreselijke kleur, maar rose was uitverkocht.

Want alle meisjes hebben een gympakje en wat doe je dan als moeder :inlove:




Ah ja die gympakjes die had ik vroeger ook… Als ik er aan terugdenk moet ik huilen… :oops:



Arvid gymt alleen met schoentjes aan.



Wij moesten vroeger op blote voeten in hemd en onderbroek, wat ik me nog heel goed herinner is dat ik dat altijd erg vervelend en naakt vond.

In groep drie moesten we ook met jongens en meisjes in een kleedkamer, daar begon ik toen ook al moeilijk over te doen.

Ik ben echt enorm preuts… :think: Altijd al geweest… Geen blote buik of benen voor mij in het openbaar :wink: