wooeeee spannend hoor!!
Ahhh die arme rik :hug:
En damn!! Rikki, neem gewoon je zoontje terug!! Ik zou echt kapot gaan!! (denk ik :shifty: )
Dat zal ze wel gaan doen denk ik, dé blik was er weer!
Ja idd, maja of ze zegt nee, en dan krijgt ze later als de bedenk tijd over is, heel veel spijt.
Moet natuurlijk wel een soap blijven
@MegaMindy wrote:
Ja idd, maja of ze zegt nee, en dan krijgt ze later als de bedenk tijd over is, heel veel spijt.
Neeeee dat hoop ik niet hoor, dan blijft deze lijn maar doorkachelen, ik wil dat rikki JA zegt
@Sennapen wrote:
@MegaMindy wrote:Ja idd, maja of ze zegt nee, en dan krijgt ze later als de bedenk tijd over is, heel veel spijt.
Neeeee dat hoop ik niet hoor, dan blijft deze lijn maar doorkachelen, ik wil dat rikki JA zegt
Ik ook! :mrgreen:
@EstHe wrote:
@Sennapen wrote:@MegaMindy wrote:Ja idd, maja of ze zegt nee, en dan krijgt ze later als de bedenk tijd over is, heel veel spijt.
Ik ook! :mrgreen:
Ik denk dat ze eerst gaat zeggen dat ze hem niet terug wilt, en dan sjors en bing helemaal blij, en dat ze dan op de laatste dag nog van gedachte veranderd en dat bing dan helemaal gaat flippen…
Over Rikki:
27 December:
Rikki en Sjoerd staan tegenover elkaar over het afstaan van Bram
28 December:
De situatie tussen Bing, Sjors en Rikki loopt volledig uit de hand.
2 jan: Rikki ontvoert haar eigen zoontje, maar weet niet wat ze ermee aan moet.
5 januari
Rikki en Sjoerd proberen er samen achter te komen wat ze met hun kind aan moeten.
Zit nu de herhaling te kijken, maar idd, dé blik was er weer hoor :mrgreen:
Vind het wel een leuke verhaallijn, en ben nu helemaal erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat na jouw spoiler Sweet-Love!
@Sweet-Love wrote:
Over Rikki:
27 December:
28 December:
5 januari
Rikki en Sjoerd proberen er samen achter te komen wat ze met hun kind aan moeten.
Waar vind jij die info?? Die wil ik ook hebben :mrgreen:
@SuusyQ wrote:
@Sweet-Love wrote:Over Rikki:
27 December:
28 December:
5 januari
Intypen op Google
‘’ GTST Spoilers ‘’ daar vind je tot januari.
Waar vind jij die info?? Die wil ik ook hebben :mrgreen:
Sjors, Tuurlijk wil je Rikki niet onder druk zetten… Maar aan jouw en Bings gezicht is heel wat anders af te lezen hoor…
ok, ik kijk eigenlijk nooit naar GTST nu toevallig, omdat ik vanmorgen Koffietijd had opgenomen :lol:
maar hoe zit het nou met Maxime, wat doen Ludo en co zo geheimzinnig op het feestje van L&M? En die man erbij?
@Amy82 wrote:
ok, ik kijk eigenlijk nooit naar GTST nu toevallig, omdat ik vanmorgen Koffietijd had opgenomen :lol:
maar hoe zit het nou met Maxime, wat doen Ludo en co zo geheimzinnig op het feestje van L&M? En die man erbij?
Haha, Janine en Ludo zijn bezig met een wraakactie tegen Maxime omdat zij nog steeds denken dat Maxime, Janine wou ‘vermoorden’ door verkeerde medcijnen in de spuiten te doen. Maar goed dat heeft Nick gedaan maar familie Sanders weet dat niet
ahaaaaa Nick is alweer pleitos toch?
@Amy82 wrote:
ahaaaaa Nick is alweer pleitos toch?
Ja, doe doet dus mee in het plan van Ludo&Janine, om Maxime te laten geloven dat ze haar nu weer vertrouwen. Snap je het nog :P?
eh, een beetje :mrgreen:
Ik heb al vast de uitzending van maandag gekeken omdat ik me niet kon inhouden en me verveelde haha.
Ik zet het in een spoiler voor de mensen die het nog niet willen weten:
Het is een spannende dag in Meerdijk. Maxime is al haar geld kwijt geraakt en zij verdenkt in eerste instantie Ludo. Al gauw weet Ludo haar te overtuigen Nick te verdenken. Sjors krijgt van Bing kerstcadautjes. Kerstballen met een betekenis. Een bal is voor Bram, omdat vandaag het termijn van bedenking voorbij is. Rikkie viert kerst bij de familie Bouwmans, maar na een aanvaring met Sjoerd besluit ze toch Bram op te gaan zoeken om een kerstcadeautje te geven. Op het moment dat ze daar aankomt krijgt Sjors telefoon van Lorena omdat het slecht gaat met Jack. Omdat Sjors en Bing zo last-minute geen oppas kunnen vinden mag Rikkie oppassen op Bram. In eerste instantie laat ze hem maar huilen en huilen, maar beseft dan toch dat ze hem een flesje moet gaan geven. In het ziekenhuis verslechterd de situatie rondom Jack. Hij kreeg spontane bloedingen uit neus en oren. Dr. Bouwhuis heeft een speciale arts ingeroepen om dat ze maar niet weten wat het is. Hoewel het op lijkt dat het wat beter gaat met Jack, gaat het dat niet. Intussen is Rikkie helemaal in haar sas dat ze met Bram kan knuffelen en hem kan verzorgen. Als Sjoerd langskomt en haar een paar vragen steld, geeft Rikke aan dat ze Bram vaker wil bezoeken. Misschien wel elke dag. Uiteindelijk trekt ze zelf de conclusie dat ze Bram terugwil. Ze heeft zich bedacht. En dat op de laatste dag. In het ziekenhuis zijn ze erachter dat Jack het ebolavirus heeft.
Google levert op dat het ebolavirus dodelijk en zeer besmettelijk is.
@sabje373 wrote:
Ik heb al vast de uitzending van maandag gekeken omdat ik me niet kon inhouden en me verveelde haha.
Ik zet het in een spoiler voor de mensen die het nog niet willen weten:
Het is een spannende dag in Meerdijk. Maxime is al haar geld kwijt geraakt en zij verdenkt in eerste instantie Ludo. Al gauw weet Ludo haar te overtuigen Nick te verdenken. Sjors krijgt van Bing kerstcadautjes. Kerstballen met een betekenis. Een bal is voor Bram, omdat vandaag het termijn van bedenking voorbij is. Rikkie viert kerst bij de familie Bouwmans, maar na een aanvaring met Sjoerd besluit ze toch Bram op te gaan zoeken om een kerstcadeautje te geven. Op het moment dat ze daar aankomt krijgt Sjors telefoon van Lorena omdat het slecht gaat met Jack. Omdat Sjors en Bing zo last-minute geen oppas kunnen vinden mag Rikkie oppassen op Bram. In eerste instantie laat ze hem maar huilen en huilen, maar beseft dan toch dat ze hem een flesje moet gaan geven. In het ziekenhuis verslechterd de situatie rondom Jack. Hij kreeg spontane bloedingen uit neus en oren. Dr. Bouwhuis heeft een speciale arts ingeroepen om dat ze maar niet weten wat het is. Hoewel het op lijkt dat het wat beter gaat met Jack, gaat het dat niet. Intussen is Rikkie helemaal in haar sas dat ze met Bram kan knuffelen en hem kan verzorgen. Als Sjoerd langskomt en haar een paar vragen steld, geeft Rikke aan dat ze Bram vaker wil bezoeken. Misschien wel elke dag. Uiteindelijk trekt ze zelf de conclusie dat ze Bram terugwil. Ze heeft zich bedacht. En dat op de laatste dag. In het ziekenhuis zijn ze erachter dat Jack het ebolavirus heeft.
Google levert op dat het ebolavirus dodelijk en zeer besmettelijk is.
Dus had mn tante toch gelijk wat betreft Jack!
weer een hunk die de serie verlaat…