Ja Bram smelt… Ik zag gisteren ook iemand met zo’n kleintje lopen.
Rammel de rammel :inlove: :lol:
Jaaa, Rikki durft wel whaha, vind het nu wel leuk worden,. Maar menw at is die bing een irritaaaaaaaaaaaaantje! :silenced:
Wat let je sanne :mrgreen:
En bing irritant…vind hem eerder egoïstisch en egocentrisch :shifty:
Bing :sick: :sick:
De lol is dat Bing en Sjors waarschijn helemaal niet officieel pleegouders zijn. Hoe snel moet dat wel niet rond gemaakt worden. Daarbij mogen zij helemaal niet beslissen over wel/geen bezoek. Moet er nog eens bijkomen.
Ze mag ze WEL bedenken,maar NIET op bezoek komen? Vreemde constructie…
@mandy_d. wrote:
De lol is dat Bing en Sjors waarschijn helemaal niet officieel pleegouders zijn. Hoe snel moet dat wel niet rond gemaakt worden. Daarbij mogen zij helemaal niet beslissen over wel/geen bezoek. Moet er nog eens bijkomen.
Inderdaad, helemaal niet realistisch.
@mandy_d. wrote:
Idd echt niet realistisch. Rikki is de enige die gezag heeft over Bram nu. Zij mag beslissingen nemen over hem, S en B niet.
En waar is de pleegzorgwerker??
@aapie wrote:
Wat let je sanne :mrgreen:
En bing irritant…vind hem eerder egoïstisch en egocentrisch :shifty:
Ow van alles haha :lol:
Ik hoooooooop dat Rikki op der besluitt erug komt :inlove:
Ik voel gewoon dat ze bram terug nemen en dat bing enorm gaat flippen
@Ikke31 wrote:
@mandy_d. wrote:De lol is dat Bing en Sjors waarschijn helemaal niet officieel pleegouders zijn. Hoe snel moet dat wel niet rond gemaakt worden. Daarbij mogen zij helemaal niet beslissen over wel/geen bezoek. Moet er nog eens bijkomen.
Idd echt niet realistisch. Rikki is de enige die gezag heeft over Bram nu. Zij mag beslissingen nemen over hem, S en B niet.
die mis ik ook een beetje
@Fietje wrote:
@Ikke31 wrote:@mandy_d. wrote:De lol is dat Bing en Sjors waarschijn helemaal niet officieel pleegouders zijn. Hoe snel moet dat wel niet rond gemaakt worden. Daarbij mogen zij helemaal niet beslissen over wel/geen bezoek. Moet er nog eens bijkomen.
Als die al in beeld gaat komen of bestaat,dan zal dat vast ook niet volledig volgens boekje gaan…
@mandy_d. wrote:
@Fietje wrote:@Ikke31 wrote:@mandy_d. wrote:De lol is dat Bing en Sjors waarschijn helemaal niet officieel pleegouders zijn. Hoe snel moet dat wel niet rond gemaakt worden. Daarbij mogen zij helemaal niet beslissen over wel/geen bezoek. Moet er nog eens bijkomen.
Als die al in beeld gaat komen of bestaat,dan zal dat vast ook niet volledig volgens boekje gaan…
Haha wat gaat er wel in gtst volgens het boekje/regeltjes :think:
Ik hoop ook zoooo dat rikki Bram terug wil!
Ik hoop het ook!!!
Au stuwing! Ja witte kool! haha vond ik zo raar, maar hielp wel.
Ik hoop dat rikkie zegt " en wat als ik dat wel wil "
Heeft nog niemand ee nieuwe “spoiler”?
Argg kan gtst niet terug zien
Hier de spoiler t/m 16 december
Maandag 5 december:
Charlie ergert zich als sjors geen bezwaren ziet tegen Danny’s boek. Rik ziet Lorena geheimzinnig doen en start een onderzoek. Bianca bemoeit zich met de liefde van haar zoon. Dat vindt haar man nogal ongewoon.
Dinsdag 6 december:
Bing heeft een grote verassing voor Sjors, maar er komt telkens iets tussen. Nina wil precies weten wat Ludo’s wraakplan op Maxime is. Edwin komt klem te zitten tussen twee liefdeskandidaten.
Woensdag 7 december:
Ludo merkt dat het wraakplan te langzaam gaat als Nina op haar eigen houtje aan de slag wil. Sjoerd onderneemt een poging om Rikki terug te winnen. Lucas doet een schokkende ontdekking over Maxime.
Donderdag 8 december:
Nina vindt het moeilijk om bij haar samenwerking met Maxime te blijven doen of er niets aan de hand is. Lorena ontdekt iets over Sjors. Maxime merkt dat Bianca erg ongelukkig is door het ‘weggeven’ van Bram.
Vrijdag 9 december:
Charlie hoopt dat Rik Danny’s boek over hun affaire nooit zal lezen, maar intussen… Als Maxime vermoedt dat Nina haar voorliegt, gaat ze achter de waarheid aan. Een oude bekende keert terug in Meerdijk.
Maandag 12 december:
Sjoerd heeft een mooi cadeau. Rikki denkt dat het voor haar is, maar dat is niet zo. Sjors en Bing worden boos op Jef, omdat hij niet gelooft in hun adoptieplan. Charlie wordt onzeker onder de blikken van een ex.
Dinsdag 13 december:
Ludo roept Nina’s hulp in als zijn wraakplan dreigt te ontsporen. Hij weet alleen niet zeker of Nina deze taak aankan. Maxime krijgt een aangename verassing. Bianca vindt dat Charlie zich vreemd gedraagt.
Woensdag 14 december:
Lorena en Lucas strijden om dezelfde jongen. Edwin schrikt van de toekomstplannen van Ron. Maxime erkent dat ze in het verleden grote fouten heeft gemaakt. Bianca wil Lucas en Edwin weer bij elkaar krijgen.
Donderdag 15 december:
De broertjes Bouwhuis hebben ieder hun dilemma: Sjoerd zit met Rikki’s rigoureuze reisplannen in zijn maag. Edwin met Ron, die weer wil blijven slapen. Jack ontwijkt Lorena. Zij laat het er niet bij zitten.
Vrijdag 16 december:
Lorena blijft hard werken aan een verzoening tussen haar en Jack. Noud ontdekt dat er een groot geheim speelt binnen de familie Sanders. Sjoerd is radeloos als hij niet tot Rikki kan doordringen.
Kan nog steeds geen herhaling kijken, jullie wel ?
ja hoor, ik wel!