Ik denk dat Bing weer hetzelfde geintje ga flikken als van de week.
Dat als Sjoerd belt om af te spreken dat ie hetzelfde gaat doen, zodat Rikki ( mocht ze Bram willen zien) Bram niet te zien krijgt.
Zo’n :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: is Bing wel.
Ze moeten het gewoon via Sjors regelen die doet tenminste nog normaal tegen ze.
Die is alleen maar heel blij dat ze nog een kindje mag “opvoeden”
@Ikke31 wrote:
Ja hoor, ik schiet vol… Arme Rikki.
Denk echt dat ze het gaan terugdraaien.
Dat denk ik ook steeds meer en meer…
Ben benieuwd morgen met Jef :lol:
@anjella80 wrote:
Ik denk dat Bing weer hetzelfde geintje ga flikken als van de week.
Dat als Sjoerd belt om af te spreken dat ie hetzelfde gaat doen, zodat Rikki ( mocht ze Bram willen zien) Bram niet te zien krijgt.
Ze moeten gewoon onverwachts op de stoep staan. Kan Bing er niet onder uit. Of 's avonds wanty dan is Bing in Dansetoria natuurlijk.
@Pattycoat wrote:
@anjella80 wrote:Ik denk dat Bing weer hetzelfde geintje ga flikken als van de week.
Ze moeten gewoon onverwachts op de stoep staan. Kan Bing er niet onder uit. Of 's avonds wanty dan is Bing in Dansetoria natuurlijk.
Dat kunnen ( en moeten ze eigenlijk ) wel doen ja. Maar Bing kennende heeft ie dan de smoes dat Bram slaapt en niet gestoord mag worden.
@Dynasty wrote:
@aapie wrote:@Rooike wrote:In de aflevering van vanavond…
vraagt Rikki honderuit aan Sjoerd dingen over de baby, kleur haar kleur ogen…
Ik denk haast wel zeker dat ze de baby terug gaan halen…
Heeft Lorena seks met die jongen alleen is ze daarna helemaal afgekeerd van hem…
Legt Janine het zgn bij met Maxime…
Spannend…ben benieuwd :mrgreen:
wel heel benieuwd als je het 2x post :mrgreen:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik was dus heel, heel, heel benieuwd :lol: :mrgreen:
Oooh arme rikke…zooo slecht voor mnd hormonen
Die Hugo en lorena :lol: :lol:
De shortie is hoopvol
Spoiler:
Rikki kijkt door het raam bij Toko en ziet Bram.
In de shortie is daarna te zien , dat Rikki Bram eindelijk vast heeft, Sjors ziet het schijnbaar al gebeuren dat Rikki helemaal in hem op gaat en zegt ‘‘Zal ik hem maar weer nemen?’’ , Rikki reageert hier niet, dan dringt Sjors aan ‘’ Rikki geef hem maar ‘’, armen uitgestrekt… en dan kijkt Rikki op, als een echte mama leeuw die over haar kindje waakt!
@Pattycoat wrote:
@anjella80 wrote:Ik denk dat Bing weer hetzelfde geintje ga flikken als van de week.
Zie je hem dan ooit werken in GTST :mrgreen: ?
@Femke Fataal wrote:
@Pattycoat wrote:@anjella80 wrote:Ik denk dat Bing weer hetzelfde geintje ga flikken als van de week.
Zie je hem dan ooit werken in GTST :mrgreen: ?
Nu niet meer nee, maar bij de Koning stond hij regelmatig achter de bar toch?
Ik ben helemaal nieuwsgierig geworden naar de shortie, dus net even gekeken. Daar word ik helemaal happy van :mrgreen:
Maar als Bing nou al zo doet, dan had ik als ouders toch gedacht, he zo hebben we dit niet afgesproken!
Maar goed hoort er allemaal bij zodat Rikki straks dr kindje weer terug heeft. (hoop ik dan :lol: :inlove: )
die opmerking van Hugo, haha ik heb slap gelegen!
‘Oh ja ik weet al wat er is! Je hebt mijn moeder ook nog niet ontmoet’
Bing denkt volgens mij ook dat hij alles kan maken. Ach Sjoerd en Rikki zijn toch jong, wat weten die nou…
Idd die uitspraak. Heeft Lorena een goeie aan :lol: :lol: Die raakt ze niet meer kwijt.
Shortie info
heb de shortie gezien! Rikkie gaat kijken nr bram en sjors zegt tot 3x toe geef hem maar weer aan mij…de blik van rikkie spreekt boekdelen!
Ook sjoerd gaat kijken met zijn moeder bing doet weer erg aardig en sociaal de z#k.
ik heb de aflevering van vanavond net gezien
en bing :sick: :sick: ) en verder pak je tissues er maar bij… ben heel benieuwd wat er maandag gaat gebeuren
Hoe kun je een aflevering kijken die pas s’avonds op tv komt?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik heb al even in de tv gids gekeken bij volgende week :mrgreen:
Petri
kost je wel 99 cent :mrgreen: maar ja heb het voor deze keer gedaan omdat ik anders niet eerder dan maandag de tijd heb om het te zien :lol:
tja als je verslaafd bent en je moet anders wachten… :lol: :lol:
@klavertje4 wrote:
ik heb de aflevering van vanavond net gezien
en bing :sick: :sick: ) en verder pak je tissues er maar bij… ben heel benieuwd wat er maandag gaat gebeuren
Ik weet niet maarre… die is nu pas op hoor?
Die zit ik nu te kijken. :think:
@Rooike wrote:
@klavertje4 wrote:ik heb de aflevering van vanavond net gezien
Ik weet niet maarre… die is nu pas op hoor?
Die zit ik nu te kijken. :think:
internet… rtllounge zender heb ik niet