GTST

@Debz25 wrote:

@Sennapen wrote:
@Debz25 wrote:
@Sennapen wrote:
Stanley wat is dat nou voor naam :sick: :sick:

Nou dat was net de naam voor onze beeb :oops: Grapje :lol:

Haha neeeeeeeee, flauwerd… Ik wil niemand voor haar hoofd stoten, het is meer omdt Bing hem bedacht heeft :lol: :lol:

:wink: sorry :-*

:lol:

Ach ja, Bing houdt de kijkcijfers in ieder geval hoog, wij lekker kijken hoe irri hij is en dan lekker hier klagen :mrgreen: . Ik ga denk ik toch maar eens terug kijken, nu heb ik even de tijd.

Gelukkig ik ben niet de enigste die ook heel hard mee huilde :oops: :oops:

Vond het zo sneu…

Naja goed en die bing moet maar gewoon even weg gaan ofzo… hij is zo irritant, het was de afspraak dat rikki en sjoerd de baby een naam zouden geven. Dan ga je dit toch gebruiken?!

Ik moet ook helaas even verplicht tv kijken. Ik hoop zo dat sjoert en rikki bram gaan houden

Bing! :twisted: de loser…en zoveel meer woorden :twisted: :oops:

@Sweet-Love wrote:

Bing! :twisted: de loser…en zoveel meer woorden :twisted: :oops:

Bing is een H**** etc :evil: :evil: :evil: :evil:

Snel uit de serie schrijven!!!

Bing denkt altijd aan zichzelf… Arrogante zak :evil:

Ach wat speelt hij het toch weer goed he! :lol:

@Mutsie86 wrote:

Ach wat speelt hij het toch weer goed he! :lol:

Dat wel :lol: , maar vind gewoon echt keizonde en keizielig voor Bram, Rikki en Sjoerd.

Meteen al een nieuwe naam geven en dan schijnheilig doen tegen Sjors dat hij het "goed vind"dat de naam niet veranderd word.

Ik hoop echt dat die hun keuze terug draaien en het zelf gaan opvoeden.

Zo te zien aan de spoilerd … :dance: ik heb goede hoop

@SuusyQ wrote:

Welke spoiler :think: ?

@Pattycoat wrote:

@SuusyQ wrote:

Welke spoiler :think: ?

Ja idd welke :eh:

denk dat ze de shortie bedoeld van morgen…

Jeetje heb gewoon telkens zo.n zwaar gevoel bij de scènes van sjoerd…bah verschrikkelijk je kindje te moeten afstaan omwille het beste voor het kindje.

Die heb ik ook even zitten kijken en heb ook wel goede hoop…

Ben alleen bang dat als Sjoerd en Rikki toch zelf voor het kindje willen zorgen, dat Bing helemaal over de rooie gaat

@Pattycoat wrote:

Die heb ik ook even zitten kijken en heb ook wel goede hoop…

Ben alleen bang dat als Sjoerd en Rikki toch zelf voor het kindje willen zorgen, dat Bing helemaal over de rooie gaat

Dat idee heb ik dus ook idd.

Weet je wat ik ook zo irritant vindt, dat Bing en Sjors helemaal geen pleegouders spelen, maar alsof ze het kind al geadopteerd hebben :sick: .

Vooral Bing. Bij hem is het Mijn mijn mijn… Sjors houdt nog een beetje rekening met Sjoerd en Rikki.

Ik vond het ook zo gemeen dat Sjoerd zijn ouders niet eens langs mochten komen…

@Femke Fataal wrote:

Weet je wat ik ook zo irritant vindt, dat Bing en Sjors helemaal geen pleegouders spelen, maar alsof ze het kind al geadopteerd hebben :sick: .

Daar irriteerde ik me dus ook al aan.

En inderdaad, Bing vertelde geeneens aan Sjors dat de familie Bouwhuis langs wilde komen. Volgens mij verzon hij dat hielprikje ter plekke want dat doen ze niet eens op de 2e dag.

Ik hoop dat Sjoerd en Rikki op hun beslissing terugkomen, Bing daardoor zo doordraait dat hij opgepakt/opgenomen wordt en wij van hem verlost zijn :angel:

Bedoel inderdaad shortie :wink:

Marieke, hij had aan Sjors gevraagd wanneer hij het hielprikje kreeg. Sjors zei 3e dag. Maar dat weet Sjoerd natuurlijk neit. Dus was een mooi excuus…