GTST

Juist omdat het niet goed gaat met 1 van haar dochters,vind het zo knap hoe ze ermee omgaan. Echt heel volwassen :thumbup:

‘Niets verklapt over GTST’

AMSTERDAM - Ferry Doedens beweert dat hij niets heeft verklapt over eventuele ontwikkelingen in Goede Tijden, Slechte Tijden.

De acteur bracht in RTL Boulevard zijn ‘ex-collega Marly’ ter sprake. Vervolgens verbeterde Doedens zich en noemde hij haar zijn ‘collega’.

De laatste aflevering van het seizoen van GTST was begin juli te zien. Nina, het personage dat wordt gespeeld door Marly van der Velden, trad daarin in het huwelijk.

Tijdens het huwelijksfeest werd geschoten, waarna grote paniek ontstond. Pas in september, als het nieuwe seizoen begint, wordt duidelijk wat er precies is gebeurd.

De 21-jarige Doedens twitterde direct na de uitzending van RTL Boulevard over zijn vermeende misstap. “Ik heb me niet versproken. Ik praatte alleen iets te snel.”

Zou Nina eruit gaan dan??? :think:

Nee, das niet leuk!

Of hijzelf :wink:

je moet er echt zo om denken als je wat zegt als je in een soap speelt :lol:

Ik zou het niet eens zo erg vinden als zij eruit gaat :oops:

Lucas blijft in de serie, gaat wel effe tijdelijk eruit vanwege de flex-wet. :wink:

dit gebeurt in seizoen 22 aflevering 1 – > In de eerste aflevering kunnen we zien hoe Janine moet vechten voor haar leven. Ze heeft de kogel opgevangen die voor Nina bestemd was. Nina is dan ook behoorlijk in shock. Nick stelt zich op als steun en toeverlaat van de familie Sanders, maar of zijn bedoelingen oprecht zijn is nog maar af te vragen. Ook wordt Wiet overmeesterd in deze aflevering. Sjors en Jack weten haar pistool af te pakken.

In seizoen 22 aflevering 2 --> In de tweede aflevering kunnen we zien dat Rikki licht gewond is, wel komt er een schokkende mededeling voor haar. Rik en Charlie vechten voor hun toch al verstoorde relatie, terwijl Danny vecht voor zijn leven. Laura baalt dat Tineke/Tanya in het ziekenhuis is geraakt. Kan ze nu nog wel op tijd zeggen waar Jef is? En om de ellende nog groter te maken overlijdt er een geliefd iemand uit Meerdijk.

:slight_smile:

Nog een paar nachtjes slapen :dance:

Spannend!! Ik zit maandag weer klaar! :dance:

Ze had toch maar 1 kogel geschoten of niet?

Dan snap ik het allemaal niet hoor, kan ik me het hele weekend gaan afvragen wat er gebeurd kan zijn… :mrgreen:

@Rooike wrote:

Ze had toch maar 1 kogel geschoten of niet?

Dan snap ik het allemaal niet hoor, kan ik me het hele weekend gaan afvragen wat er gebeurd kan zijn… :mrgreen:

Er is toch ook nog een bord naar beneden gekletterd??

volgens mij gaat lucas dood, die zag je nl nergens in het voorstukje,

en rikkie zwanger :think:

@Gab wrote:

volgens mij gaat lucas dood, die zag je nl nergens in de voorstukje,

en rikkie zwanger :think:

Dat van Rikki denk ik ook. Maar ovewr Lucas denk ik niet. Denk alleen dat hij in coma ligt.

Op de nieuwe cast foto was alleen Wiet niet aanwezig.

Denk ook dat Rikki zwanger is, zeker gezien de verhaallijn met de pil toen.

Ik hoop dat Janine blijft leven. Die hoort gewoon bij GTST :mrgreen:

Ik kan niet wachten :mrgreen:

Oh ja dat bord dat was ik al vergeten hahaha!

Lucas gaat tijdelijk de serie uit…

Flex-wet :mrgreen:

Ik denk nog steeds dat Tanja dood gaat.

We zullen het over 2 nachten zien :mrgreen: :lol: :thumbup:

Rosa gaat dood

Janine en Danny zijn in levensgevaar

Lucas is in coma

Rikke is zwanger

Ik geloof dat Wiet naar een gekkenhuis gaat

Waaromging ik ook alweer onder de spoiler lezen :doh: