GTST vraagje

Nou zie ik al een paar dagen dat Charlie is vervangen door iemand, hoezo komt dit is ze er echt uit ofzo ?

ze is geopereerd aan haar stembanden is over 14 dagen terug (zie website gtst :wink: )

Lieke van lexmond was geopereerd aan haar stembanden en mocht een tijdje niet praten, dus ook niet acteren en wordt dus tijdelijk vervangen.

Hoe goed Lieke ook is,ik vind haar vervangster ook super goed hoor…echt wel,heb wel es minder gezien van een vervanger…

Tamara heeft al eerder Charlie gespeeld :wink:

Ow oke, dankjewel dames.



Vervangster is indd best goed, 1 van de 1ste vervangers die ik best goed vind.

Maar ben toch wel blij dat charlie gewoon terug komt :smiley:

Ik vind het wel vreemd zo, vind ik altijd als er een vervanger is. Weten we straks met z’n allen niet anders meer en dan is Lieke er weer.

Ik vind charlie echt leuker, maar goed daar ben ik aan gewend en ik hou niet zo van verandering :oops:

Tamara Brinkman heeft toch nog nooit eerder in GTST gespeeld?

In onderweg naar morgen toch?



an mij ook niet herinneren dat ze in GTST heeft gespeeld :think:

Ik heb haar ook nooit eerder gezien… :think:

Ze doet het wel leuk, maar vind Lieke is en blijft gewoon Charlie he…

Lieke heeft ooit Aukje van Ginneken, de eerste Charlie een tijdje vervangen. Later toen Aukje er mee stopte heeft Lieke de rol definitief over genomen. Volgens mij is ze verder nooit door iemand anders gespeeld.

ik vind lieke veel beter :thumbup:

Ik was er echt heilig van overtuigd dat ze al eens ingevallen had als Charlie :think:

Ik weet wel zeker dat ze tijden Babette Couwenberg heeft gespeeld :wink:

Wat vond ik het jammer toen Aukje ermee stopte. Ik vond haar super! Net als Angela Schijf en Georgina Verbaan (in gtst was ze leuk iig).



En ik vroeg me echt heel vaak af waarom ik überhaupt nog naar deze serie kijk maar ik besefte me onlangs waarom : Dat is net het moment dat ik na een lange dag ontspannen kan gaan zitten met een kopje thee!

Ik noem het altijd; lekker dom tv kijken :silenced: gewoon gedachten op nul, even ontspannen :mrgreen:

gelukkig komt Lieke dus wel terug, vind Tamara ook minder hoor maar komt gewoon omdat we Lieke gewend zijn.

Ze doet het verder wel goed maar is toch heel anders.

Tamara heeft nooit in GTST gezeten volgens mij hoor kijk het al vanaf het begin :mrgreen:

Vind het nog steeds leuk kan er niks aan doen :oops:

En zeg nou zelf wat is er verder nog voor leuks op tv???

een en al makelaars programma, of tuin programma’s, mijn mening hoor sorry.