GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

spoilers deze week…

Maandag 12 november

Nina stelt Mike voor een lastige keuze. Lorena heeft moeite met de kritiek van Sjors. Janine en Maarten bedenken een plan om Ludo positiever over hun activiteiten te maken. Mike behaalt een overwinning bij Ludo.

Dinsdag 13 november

Rikki vindt het moeilijk om Sjoerd voor te liegen. Ze zoekt iemand om haar hart bij uit te storten. Bij Ludo belt een verrassende bezoeker aan. Janine verwijt Ludo dat hij star is. Bing wordt opgenomen in het ziekenhuis.

Woensdag 14 november

Rikki raakt verward in een web van smoezen en uitvluchten. Aysen neemt zich voor om alle banden met Bing te verbreken. Uit frustratie neemt Lorena een verkeerde beslissing. Rik probeert te achterhalen wat Nuran voor hem verzwijgt.

Donderdag 15 november

Aysen komt op het punt te staan dat ze Bing moet bekennen wat ze voor hem voelt. De wrijving binnen hun relatie zit zowel Ludo als Janine dwars, maar wie neemt de eerste stap? Nuran werkt zich in de nesten.

Vrijdag 16 november

De familie Bouwhuis arriveert in Zuid-Afrika. Lorena dreigt zich te verliezen in een zakelijke deal. Rikki baalt als haar leugen zich tegen haar keert. Tot ongenoegen van Nina vindt Mike zaken belangrijker dan haar.

Waar zou Bilal nu zijn ?

Die hele site is vernieuwd, en niet bepaald overzichtelijk :roll: Kan dus ook niet vinden of hij al bij oud-inwoners staat, omdat ik dat ‘kopje’ niet meer kan vinden.

Jeetje wat is hier al lang niet geschreven :shock:

Ik moest afgelopen week zó lachen om de 3 dagen oude peuter van Nina :lol:

Ik moest vooral om haar lachen tijdens haar bevalling

Ben benieuwd hoe haar gedrag nu gaat aflopen en of het in een scheiding gaat eindigen

Wat ook vaag was dat ze zei dat zij de baby alleen kon voeden omdat zij het melk bij zich heeft terwijl het van de week toch echt een keer de fles kreeg