Ik heb me meer verdiept in Tim :lol:
en Tim schijnt de zoon te zijn van
anton
Of het waar is tja dat moeten we afwachten maar dat lees ik her en der op het internet.
Hebben jullie die app?
nee ik niet, heb nog een mobiel zonder internet en al dat soort fratsen
Ik wilde eens kijken of het wel leuk was, maar hij is niet geschikt voor mijn mobiel. Vandaar dat ik het vroeg hihi
Codes staan ook al op internet blijkbaar, ook uitgelekt!
Ik ben benieuwd wat er met Noud, Lorena en Jack afloopt… En of Sjors de aanrijding heeft zien gebeuren…
Weet niet of het waar is…
De soap Goede Tijden Slechte Tijden dacht iets leuks te hebben voor de fans tijdens de zomerstop. De groots opgezette actie waarmee je achter de geheimen van een nieuw personage in de soap kunt komen is na een dag echter al gekraakt.
In de smartphone applicatie “wie is tim� heb je wachtwoorden en codes nodig om door een ‘aantekeningen boekje’ te kunnen bladeren. De bedoeling was dat de actie negen weken zou duren. De wachtwoorden staan echter een dag na lancering van het spelletje al overal op internet (hier). Voor de liefhebbertjes dit is het grootste geheim: Tim is de zoon van Anton Bouwhuis (tenminste als we de app mogen geloven).
Uiteraard kan dit uitlekken ook gewoon onderdeel van de strategie zijn, geeft toch weer een beetje extra aandacht.
@sabje373 wrote:
Ik ben benieuwd wat er met Noud, Lorena en Jack afloopt… En of Sjors de aanrijding heeft zien gebeuren…
Ik zag exit bij Jack staan, of dat ook zo is? Ik hoop het niet
Jack gaat de serie zowieso tijdelijk verlaten ivm de flexwet… Dat heb ik gevonden op internet…
Marjolein Keuning is sinds oktober 2008 te zien in de goedbekeken soap en kreeg bij aanvang geen vast contract aangeboden. Toch verlengde ze in 2009 en voor het laatst in april 2010 haar contract met telkens een jaar. Nu ze net als Mark niet voor de derde keer een contractverlening mag krijgen, zal ze de serie ook voor drie maanden moeten verlaten. En misschien wel voor voorgoed, want Keuning heeft de afgelopen jaren al in diverse interviews laten vallen niet lang de rol van Maxime Sanders te willen spelen. Aangezien Marjolein in oktober 2008 voor het eerst te zien was in GTST, kan ze, uitgaande van de Flexwet-regeling, dit seizoen nog wel afmaken en zullen we haar op tv pas rond de herfst voor het laatst zien. Maar misschien komt er wel eerder een abrupt einde aan haar personage Maxime, bijvoorbeeld tijdens de cliffhanger.
Ik heb die app wel op mijn Ipad gezet, maar ik snap dr geloof ik nog niet zoveel van…
@roosje83 wrote:
Marcus Sanders is de jongste zoon van Maximiliaan en Maria Sanders. Zijn oudere broer heet Ludo en zijn oudere zus heet Maxime. Via vaders kant heeft Marcus nog een halfbroer, Stefano. Zelf is hij vader geworden van dochter Kimberly.
Oh ja, wist wel dat het nog een zoon was,maar wie in persoon ook al weer? Volgens mij was hij maar een paar keer in de serie, volgens mij rond de periode,dat ik maanden geen GTST keek (af en toe bij toeval). Was dat niet ook de vader van Lorena?
@Mutsie86 wrote:
nee ik niet, heb nog een mobiel zonder internet en al dat soort fratsen
Hier ook, heb niets met Apps e.d.
Had totaal niet door dat dit de laatste aflevering was. Wat een saaie cliffhanger zeg…
Vond het ook een saaie cliffhanger
Sjors heeft het vast niet zien gebeuren en of Jack gaat dood, of hij heeft geheugenverlies
Maar hoop wel dat ze bij Bing weg gaat, die overigens gaat flippen als hij de bak in moet met oog op zijn claustrofobie[/i]
Wat duurt 3 september nog lang he :roll:
@EstHe wrote:
Wat duurt 3 september nog lang he :roll:
Ik dacht het en jij plaatst het… Ik ben nu al dat andere op tv wel weer zat hoor. Heb de hele zomer alleen maar sport gezien (al heb ik wel even een traantje moeten wegpinken bij Epke, daar kreeg ik toch wel kippenvel van) en dan denk je er vanaf te zijn al dat sport, is het nieuwe voetbalseizoen alweer begonnen :wall: :wall:
Laat dus ook maar alvast het nieuwe televisieseizoen beginnen :mrgreen:
Zijn er al spoilers te vinden?
Ik ben ook de hele boel op tv wel weer zat.
Al die herhalingen :roll: Laat alles maar weer gewoon beginnen!
Dan zullen we ook eindelijk weten wie Tim is! Daar ben ik wel benieuwd naar naar die verhaallijn, er wordt zoveel gespeculeerd op internet!
Ja of niet… Dat kan natuurlijk ook nog een half seizoen duren. gtst kennende.
De 1e spoilers zijn er alweer :mrgreen:
Maandag 3 September:
Bing probeert zijn gedrag goed te praten. Lucas wordt bedreigd. Sjors vreest voor het leven van Jack. Aysen kan op een ultieme manier wraak nemen, maar doet ze dat ook? We komen te weten wat Tim geheim houdt.
Dinsdag 4 September:
Sjors krijgt slecht nieuws over de aanrijding. Jef confronteert Bing met de gevolgen van zijn daad. Maxime reageert zich af op Janine. Anton liegt over zijn trouwgeloften.
Woensdag 5 September:
Mikes plan lijkt te werken als Nina bekent dat ze klaar is met Noud. Laura probeert Mike te dwarsbomen. Rik voelt dat hij Nuran zijn verontschuldigingen aan moet bieden. Sjoerd zoekt ruzie met Tim.
Donderdag 6 September:
Sjors probeert bewijs tegen Bing bij elkaar te brengen, maar dat is niet makkelijk. Aysen zaagt Nuran door over hoe het nu zit met Rik. Rik zet Yvon onder druk. Mike schrikt als Nina bekent dat ze een grote fout heeft gemaakt.
Vrijdag 7 September:
Mike drukt diepe gevoelens weg. Nina is radeloos omdat haar hele leven overhoop ligt. Het lukt Tim niet om zijn geheim voor zich te houden. Bianca probeert een geheim te ontrafelen. Sjors is getuige van een klein wonder.
Jaaa leuk! Snel gegaan toch uiteindelijk, nog ffkes wachten!